InlineInsight on suomalainen teknologiayritys, jonka juuret ovat räätälöityjen teknologia-asiantuntijapalveluiden kehittämisessä yhdessä asiakkaidensa kanssa. Näitä palveluita tuottaessaan InlineInsightin tiimi on tunnistanut tarpeen skaalautuvalle tuotteelle, joka on julkaistu ja sitä käyttää jo rajattu määrä testikäyttäjiä. Tuote ja tiimi ovat skaalautumisen kynnyksellä ja etsivät nyt joukkoonsa markkinoijaa, jonka vastuulla on tuotteen markkinointi, mutta joka haluaa myös tiiviisti osallistua tuotteen kaupalliseen kehittämiseen. Pääsisit töihin vakavaraiseen yritykseen, jonka sisällä kasvaa lupaava startup.
Olisitko sinä InlineInsightin Senior Digital Marketer, joka haluaa tulla mukaan kenties seuraavan suomalaisen menestystarinan avainpeluriksi?
Etsimme nyt dynaamista ja tuloshakuista Senior Digital Marketeria johtamaan digitaalisen markkinointimme strategiaa ja toteutusta. Tässä roolissa pääset työskentelemään monipuolisten markkinointikanavien ja -työkalujen parissa sekä kehittämään ja optimoimaan kampanjoita, jotka tavoittavat oikean yleisön ja tuottavat mitattavia tuloksia. Odotamme sinulta myös palavaa kiinnostusta ja halua osallistua tuotteemme kaupalliseen kehittämiseen.
Tehtäväsi:
- Suunnitella ja toteuttaa innovatiivisia markkinoinnillisia toimenpiteitä tuotteen markkinalle viemiseksi (sisältäen mm. SEO, SEM, sosiaalisen median, sähköpostimarkkinoinnin ja sisältömarkkinoinnin).
- Analysoida ja optimoida digitaalisia kampanjoita jatkuvasti suorituskyvyn maksimoimiseksi.
- Hallinnoida markkinointibudjettia ja varmistaa investointien tehokas tuotto.
- Tiivis yhteistyö muun tiimimme kanssa.
- Seurata alan trendejä ja hyödyntää uusia teknologioita markkinoinnin tehostamiseksi.
Odotamme sinulta:
- Vahvaa kokemusta digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta.
- Syvällistä ymmärrystä digitaalisista markkinointityökaluista ja -kanavista.
- Ymmärrystä ja kokemusta tekoälyn tuomista uusista mahdollisuuksista markkinoijan työhön (mm. promptaaminen).
- Kokemusta datan analysoinnista ja kampanjoiden optimoinnista.
- Kokemusta kaupallisesta tuotekehityksestä.
- Ymmärrät ja olet kyvykäs hallitsemaan myös markkinoinnin teknisempiä osa-alueita.
- Luovuutta yhdistettynä strategiseen ajatteluun ja kykyyn viedä projektit maaliin.
- Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa.
- Kykyä toimia osana tiimiä, mutta myös itsenäisesti ilman jatkuvaa ohjausta.
- Tavoitehakuista otetta työsi tuloksellisuuteen.
Tarjoamme:
- Mahdollisuuden kehittää ja johtaa digitaalisen markkinoinnin strategiaa kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä.
- Markkinoijan roolin, joka ei rajoitu vain markkinointiviestintään vaan tarjoaa haasteita myös mm. tuotekehitykseen ja hinnoitteluun osallistumiselle.
- Dynaamisen työympäristön, jossa arvostetaan innovatiivisuutta ja tuloksellisuutta.
- Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöhön.
- Kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut (sisältäen mm. ePassin ja hammaslääkärin). Palkkahaarukka: 4 500–6 000 €. Palkka määräytyy sen mukaan kuinka hyvin valittu henkilö kattaa ilmoituksessa vaaditut osaamisalueet.
Kiinnostuitko?
Tehtävään voit hakea helposti oheisen rekrybotin kautta eikä erillistä hakemusta tarvita. Pääset vastaamaan muutamaan kysymykseen ja jättämään linkin LinkedIn-profiiliisi. Helppoa ja nopeaa!
*Haku tehtävään on päättynyt eikä uusia hakemuksia enää käsitellä.* / Päivitetty 28.8.2024