Aihe:

Verkkokauppa

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 5.11.2024: 5 + 1 käytännön vinkkiä verkkosisältöjen saavutettavuuteen, vieraana Sanna Kramsi ja Essi Rostedt (Exove)

Saavutettavat verkkosisällöt vaikuttavat yritysten liiketoimintaan ja myyntiin. Kun verkkopalvelut ovat ymmärrettäviä ja helppokäyttöisiä, ne vaikuttavat positiivisesti niin loppuun asti vietyihin kauppoihin kuin organisaation brändiarvoonkin. Tässä Aamukahviseurassa käydään läpi saavutettavan sisällön sudenkuopat sekä käytännön vinkit niiden välttämiseksi.
Podcast

MarkkinointiRadio 79: Mikko Hämäläinen: Asiakkaat ansaitsevat personointia

Asiakkaat odottavat tänä päivänä persoonallista palvelua myös verkossa, ja ovat valmiita antamaan tietoa itsestään tätä saadakseen. MarkkinointiRadiossa keskustellaankin digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, kun vieraaksi saapuu Mikko Hämäläinen Druidilta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 13.2.2024: Asiakasdatan fiksu pöyhintä pelasti väärän kohderyhmän tavoittelulta – Case vähänkäytetty.fi, Vieraana Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (Vähänkäytetty.fi)

Tämä Aamukahviseura tarjoilee herkullisen case-esimerkin, kun vieraiksi saapuvat Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (vähänkäytetty.fi) kertovat, miten vähänkäytetty.fi paransi asiakasymmärrystään verkkokaupasta asiakasdata-alustaan kertyneellä tiedolla ja asiakastutkimusdatalla. Asiakasymmärrys segmenteittäin muutti konkreettisesti markkinointitekemistä ja sitä kautta kasvatti liikevaihtoa.
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia

"Asiakaskokemus on tärkein yksittäinen nimittäjä menestyvien verkkokauppojen ja digitaalisen myynnin takana", kirjoittaa Samuli Hokkanen (Crasman) MK Kumppaniblogissa ja avaa, mistä tekijöistä verkkokaupan asiakaskokemus rakentuu.
Blogit

Panosta asiakkaan historiadatan sijaan hänen nykyhetkeensä - olet asiakkaallesi aidosti tärkeä

Jokainen kohtaaminen on uusi tilaisuus auttaa asiakasta, korjata aiempia virheitä ja täydentää ymmärrystä asiakkaasta kokonaisuutena, kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten henkilökohtaista asiakaskokemusta voidaan skaalata ilman valtavaa määrää resursseja.
Blogit

Miten tehdä hakukoneoptimointia silloin, kun asiakkaat eivät ole vielä ostohousut jalassa?

Kuinka tavoitat asiakkaan ja saat hänet tarttumaan koukkuun jo ennen kuin hän itse ymmärtää tarvitsevansa tuotetta tai palveluasi? Oskari Ilomäki (Digizer Oy) jakaa MK Kumppaniblogissa konkreettisia vinkkejä hakukoneoptimointiin asiakaspolun eri vaiheissa.
Blogit

Näin tuplaat myyntisi verkossa

Käsilläsi saattaa olla nopeita voittoja jos markkinointi on keskittynyt pelkästään uusien kävijöiden ja tunnettuuden kasvattamiseen, kirjoittaa Ida-Maria Tyyskä MK Kipinävuorossa ja avaa verkkokaupan myynnin kaavaa.
Blogit

Pikavoittoja ei ole – Hyvä asiakasymmärrys syntyy sitkeydestä lajiin

Hyvä asiakaskokemus syntyy syvästä ymmärryksestä, ja syvä ymmärrys tulee suunnitellulla tutkimustyöllä, kirjoittaa Aki Ovaska (Crasman) MK Kumppaniblogissa.