Koronaturhautuminen toi markkinoinnin ammattilaiset yhteen – syntyi pro bonona toteutettu kampanja suojautumisesta koronaa vastaan.
Lue kuinka MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet rakensivat kampanjan taisteluun koronaa vastaan yhteisen hyvän hengessä.
Maailma valmiiksi-viikot ovat täällä!Näistä Hulluista työpäivistä, niiden Mammutti tehtävistä sekä 3+1 venymisistä ja Super lauantaiksi hilautuvista työviikoista voisi vitsailla, mutta ikävän moni tarttuu (tai joutuu tarttumaan) niiden tarjouksiin.
Kumppaniblogi: Rastor-instituutti: Yllättävän moni ajattelee edelleen, että oman osaamisen jatkuva kehittäminen ja uudistaminen ovat työnantajan vastuulla. Kenen vastuulla osaamisen kehittäminen oikeastaan on?
MK Onnistunutta markkinointia -tilaisuudessa jaettiin MarkkinointiKollektiivin yhteisön äänestämäna Vuoden Paras -markkinointiteko palkinto.
2.6.2021 pidetyssä tilaisuudessa voiton vei Zoanin edustama case "Ikuinen vappu".
MarkkinointiKollektiivin urakyselyyn vastasi lähes 400 markkinoinnin ammattilaista. Yli puolet vastaajista kokee ajan tai taloudellisten resurssien puutteen luovan haasteita oman osaamisen kehittämiselle. Kyselystä selviää, että neljäsosa vastaajista voi huonosti nykyisessä työyhteisössään, ja että koronavuosi on vaikuttanut negatiivisesti omaan jaksamiseen sekä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.
Pinkin kuukautissuojan vaihtohanskan tarina muistuttaa pienessä piirissä kehitettyjen asioiden riskeistä. Se havahduttaa toivottavasti tarkistamaan riittävän erilaisuuden olevan edustettuna projekteissamme, kirjoittaa Marica MK:n tuotannosta.