Toukokuussa MarkkinointiKollektiivi etsii rohkeuden lähdettä! Mitä on rohkeus markkinoinnissa? Onko se tekemistä perustellusti, näkemyksellisesti ja pitkällä tähtäimellä, kun muut kehittyvät lyhyen aikavälin voittoihin? Voiko rohkeus olla väline tavoitteiden saavuttamiseen? Rohkeus kysyy oikeaa aikaa, paikkaa, tapaa ja tekijöitä voidakseen toimia vaikuttavana ja toimivana markkinoinnin tehokeinona. Tule kuulemaan, millaisia ajatuksia ja kokemuksia rohkeudesta markkinoinnissa löytyy. Ilmoittaudu mukaan!
Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Katso tallenne tapahtumasta, jossa otetaan selvää kuinka markkinoinnilla voidaan kääntää yhden maailman suurimman viihteen muodon, pelaamisen, valtavat seuraajamäärät kasvun ajuriksi. Pelaamisen maailmassa liikkuu mittavat määrät rahaa ja pelaamiseen käytetään paljon aikaa, korostuneesti etenkin nuorisokohdeyhmässä. Tavataan aiheen parissa 17.2. klo 9-11!
Tule mukaan verkostoitumaan ja tapaamaan markkinoinnin alan kollegoitasi MarkkinointiTreffeille! Lue lisää konseptista ja ilmoittaudu rohkeasti mukaan!