oin 95% kuluttajien päätöksenteosta on tiedostamatonta ja tunteilla on tutkitusti erittäin merkittävä rooli päätöksenteossa. Kuinka tunteisiin ja alitajuntaan voidaan vaikuttaa? Miten ymmärtää asiakkaan mielenmaisemaa, ja hyödyntää tietoa entistä vahvemmassa asiakaslähtöisyydessä?
Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa!
Millä keinoilla voit vaikuttaa asiakkaaseen, joka näkee tuhansia markkinointiviestejä joka päivä, mutta jonka keskittymiskyky on huonompi kuin kultakalalla? Tommi Merelin (Arilyn) sanoo ääneen sen, mitä emme haluaisi kuulla - brändisi ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Kiinnostusta voi kuitenkin herätellä tunnetasolla sitouttavilla sisällöillä ja neuromarkkinointia ymmärtämällä. Näistä Tommi lupaa tuoda esimerkkejä mukanaan Suomesta ja maailmalta.
Mitä asiakkaan aivoissa tapahtuu tämän ollessa tekemisissä brändisi kanssa? Miten ylipäätään aivojen palkintojärjestelmä toimii, ja kuinka markkinoinnissa voidaan hyödyntää tätä tietoa? Oliver Lindahl (brändistrategi ja käyttäytymistieteilijä) vie sinut matkalle aivojen toiminnan syövereihin kertoessaan neurotieteellisten menetelmien hyödyntämisestä markkinatutkimuksessa.
Moni yritys puhuu asiakaslähtöisyydestään, mutta todellisuus ei aina vastaa puheita. Miksi sitä on niin vaikea viedä käytäntöön? Kaikki ainakin alkaa aidosta asiakasymmärryksestä. Anna Sirkiä (nSight) avaa puheenvuorossaan case-esimerkkien kera tapoja, kuinka asiakkaita voidaan osallistaa kehittämiseen. Kun tieto jalostuu ymmärrykseksi ja konkretisoituu toiminnaksi yrityksen eri osissa, syntyy myös todellista asiakaslähtöisyyttä, joka luo pohjan vahvempien brändien rakentamiselle ja vaikuttavamman markkinoinnin tekemiselle.
Tämä tilaisuus on mennyt, mutta voit katsoa tallenteen tästä.
Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:
Anna Sirkiä - nSight
Tommi Merelin - Arilyn
Oliver Lindahl - käyttäytymistieteilijä
Tilaisuuden aikataulu:
14.00 Tilaisuus alkaa
16.00 Tilaisuus päättyy
Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi.
Tilaisuuden mahdollistavat nSight ja Arilyn.
Tilaisuus on veloitukseton.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.