Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Asiakkuuksien tiedolla johtaminen -  polku syvempään asiakasymmärrykseen

"Tiedolla johtaminen avaa kokonaisvaltaisen 360-asteen näkymän asiakkuuksiin ja niiden kehittämiseen. Kaiken takana on tutkitumpi, analysoidumpi ja syvempi asiakasymmärrys, joka toimii punaisena lankana ja tukena organisaation asiakaslähtöisen uudistumisen tiellä", kirjoittaa Pekka Vuorela (InnoLink) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Havaintoja vastuullisuudesta kuluttajien näkökulmasta

Kuluttajat tuntevat kasvavaa epäluottamusta yritysten vastuullisuusviestintää kohtaan, kirjoittaa Nina Kupula (Sanoma) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Metaversumi tulee, tykkäsit siitä tai et

"Metaversumi tulee, tykkäsit siitä tai et", kirjoittaa Janne Itäpiiri (Stereoscape) englanninkielisessä MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten ottaa hyppy Metaversumiin.
Blogit

Päivän oivallus: vastuullisuus on sisäisen markkinoinnin taidonnäyte

"Vastuullisuus on sisäisen markkinoinnin taidonnäyte", kirjoittaa Tea Siikonen (MTV) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miksi sisäiseen markkinointiin panostaminen kannattaa.
Blogit

Teetkö ABM:ää vai kohdistettua markkinointia? – ero löytyy myynnin sitouttamisesta

"Yli puolet suomalaisista complex sale -ympäristön yrityksistä aloittaa ABM:n eli account based -markkinoinnin vuoden 2022 loppuun mennessä", kirjoittaa Niko Hiljanen (Mavenfirst) MK Kumppaniblogissa. Lue, miten ABM eroaa kohdistetusta markkinoinnista, miksi se vaatii myynnin ja markkinoinnin tiivistä yhteistyötä ja miten sitoutat myynnin ABM:ään.
Blogit

Pelillistämisen monet mahdollisuudet markkinoinnista tuotekehitykseen

"Pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta. Sen pitäisi olla jollain tapaa kaikkien markkinoijien työpöydällä.", kirjoittaa Max Söderholm (Leadfamly) MK kumppaniblogissa.
Blogit

Asiakas päättää missä ja milloin kanssasi asioi - Orkestrointi tasoittaa tien hänen tavoitteeseensa reaaliajassa

"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.
Blogit

Nyt kun evästeet ovat poistuneet, mikä on uusi, tärkeä markkinointimetriikka?

"Mitkä ovat tulevaisuuden markkinointimetriikat?", pohtii Maria Kamlid (Amanda AI) MK kumppaniblogissa.