Aihe:

Aamukahviseura

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 24.9.2024: “Hyvin tehty markkinointistrategia on toimivan natiivimainonnan elinehto” – Case Svenska Teatern, vieraina Sarianna Haakana (Readpeak) ja Elli Mäkilä (Svenska Teatern)

Aamukahviseurassa tartutaan tällä kertaa sisältöihin ja niiden tehokkuuteen: saamme kuulla innostavan casen siitä, miten houkutellaan omaa kohderyhmää yli kielimuurirajojen omille sivustoille tuloksekkaasti, kasvatetaan myyntiä ja samalla saadaan myös median huomio herätettyä. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 17.9.2024: Voiko markkinointi pelastaa maailman? Vieraana Annika Kettunen (Mediateko) ja Timo Kupiainen (Impact Agency Fabrik)

Mainosalaa syytetään usein maailman pilaamisesta ja kulutuskulttuurin luomisesta. Olkoon näin tai ei, meillä mainostajilla ja markkinoijilla on nyt sekä mahdollisuus että vastuu muuttaa maailma paremmaksi.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 3.9.2024: Sosiaalisen median mittaaminen ja somen arvon osoittaminen organisaatiossa, vieraana Henje Huotari (Retriever)

Oletko pohtinut, mihin podcastit organisaatiosi viestinnässä sopisivat tai millaista viestintää ja markkinointia niillä kannattaa tehdä? Kaipaatko uusia ideoita sisältömixiin tai apua muutosviestintään? Tämä Aamukahviseura on sinulle!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 27.8.2024: Näin teet vaikuttavaa viestintää podcasteilla, vieraana Mari Cadaut (Podiva)

Oletko pohtinut, mihin podcastit organisaatiosi viestinnässä sopisivat tai millaista viestintää ja markkinointia niillä kannattaa tehdä? Kaipaatko uusia ideoita sisältömixiin tai apua muutosviestintään? Tämä Aamukahviseura on sinulle!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 20.8.2024: Markkinoija, tässä sinulle viitekehys asiakaskokemuksen muotoiluun, Vieraana Sirpa Toljander (Dagmar)

Tiedätkö, miten palvelumuotoilua voi hyödyntää strategisessa markkinoinnissa ja liiketoiminnan kehittämisessä? Miten johtaa brändin mukaista asiakaskokemusta systemaattisesti ja johdonmukaisesti läpi asiakaspolun? Tässä Aamukahviseurassa Sirpa Toljander esittelee Dagmarin asiakaskokemuksen muotoilun viitekehyksen sekä työkaluja, joiden avulla koko organisaation asiakaskokemuksen voi nostaa uudelle tasolle.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 13.8.2024: 2024 toimittajakyselyn tulokset – vinkkejä toimiviin lehdistötiedotteisiin markkinoijille ja viestijöille, vieraana Fanni Mäki (Liana)

Millainen lehdistötiedote lähtee lentoon – tai pääsee läpi mediassa? Liana kysyi jo neljättä kertaa suomalaisilta toimittajilta, miten he käyttävät työssään lehdistötiedotteita ja millaiset tiedotteet pääsevät heidän seulojensa läpi. Tässä Aamukahviseurassa Fanni Mäki (Liana) esittelee Toimittajakysely 2024:n tuloksia tehden siitä poimintoja markkinoijien ja viestijöiden avuksi. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 28.5.2024: Markkinoija, tarkista palkkasi – millaista palkkaa markkinointialalla maksetaan? Vieraana Tuula Sirén (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA)

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on tutkinut jo useamman vuoden ajan myynnin ja markkinoinnin alan palkkoja. Tutkimusdatojen vertailusta käy ilmi, että markkinoinnin alan palkat ovat kehittyneet edellisvuodesta, ja kehitykseen on vaikuttanut etenkin henkilökohtainen sopiminen.