Aamukahviseurassa tartutaan tällä kertaa sisältöihin ja niiden tehokkuuteen: saamme kuulla innostavan casen siitä, miten houkutellaan omaa kohderyhmää yli kielimuurirajojen omille sivustoille tuloksekkaasti, kasvatetaan myyntiä ja samalla saadaan myös median huomio herätettyä.
Mainosalaa syytetään usein maailman pilaamisesta ja kulutuskulttuurin luomisesta. Olkoon näin tai ei, meillä mainostajilla ja markkinoijilla on nyt sekä mahdollisuus että vastuu muuttaa maailma paremmaksi.
Oletko pohtinut, mihin podcastit organisaatiosi viestinnässä sopisivat tai millaista viestintää ja markkinointia niillä kannattaa tehdä? Kaipaatko uusia ideoita sisältömixiin tai apua muutosviestintään? Tämä Aamukahviseura on sinulle!
Oletko pohtinut, mihin podcastit organisaatiosi viestinnässä sopisivat tai millaista viestintää ja markkinointia niillä kannattaa tehdä? Kaipaatko uusia ideoita sisältömixiin tai apua muutosviestintään? Tämä Aamukahviseura on sinulle!
Tiedätkö, miten palvelumuotoilua voi hyödyntää strategisessa markkinoinnissa ja liiketoiminnan kehittämisessä? Miten johtaa brändin mukaista asiakaskokemusta systemaattisesti ja johdonmukaisesti läpi asiakaspolun? Tässä Aamukahviseurassa Sirpa Toljander esittelee Dagmarin asiakaskokemuksen muotoilun viitekehyksen sekä työkaluja, joiden avulla koko organisaation asiakaskokemuksen voi nostaa uudelle tasolle.
Millainen lehdistötiedote lähtee lentoon – tai pääsee läpi mediassa? Liana kysyi jo neljättä kertaa suomalaisilta toimittajilta, miten he käyttävät työssään lehdistötiedotteita ja millaiset tiedotteet pääsevät heidän seulojensa läpi. Tässä Aamukahviseurassa Fanni Mäki (Liana) esittelee Toimittajakysely 2024:n tuloksia tehden siitä poimintoja markkinoijien ja viestijöiden avuksi.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on tutkinut jo useamman vuoden ajan myynnin ja markkinoinnin alan palkkoja. Tutkimusdatojen vertailusta käy ilmi, että markkinoinnin alan palkat ovat kehittyneet edellisvuodesta, ja kehitykseen on vaikuttanut etenkin henkilökohtainen sopiminen.