Tiistaina 14.1.2025 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:
Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselytutkimuksen tulokset – miten suomalaiset oikeasti käyttävät automaatiota?
Vieraana Mari Sihvonen (Liana)
Vuoden 2025 ensimmäinen Aamukahviseura tarjoaa tuoreimmat tulokset ja kiinnostavimmat havainnot markkinoinnin automaatiosta. Lianan automaatiokyselyyn osallistui 379 markkinoijaa ja viestijää, jotka jakoivat näkemyksensä automaation käytöstä, haasteista ja hyödyistä. Nyt pääsemme kuulemaan, mitä näistä tuloksista kannattaa ottaa talteen oman työn tueksi.
Mari Sihvonen (Liana) esittelee kyselyn tuloksia ja jakaa dataa automaation konkreettisesta käytöstä. Pureudumme erityisesti kotimaan ammattilaisten näkemyksiin, sillä 80 % kyselyn vastauksista tuli Suomesta.
Mari käy kyselystä läpi muun muassa markkinoinnin automaation mittaamisen haasteita, saavutettuja tuloksia sekä kanssamarkkinoijien näkemyksiä automaation hyödyistä ja sen vaikutuksesta heidän työhönsä.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍 Mihin tarkoituksiin markkinoinnin automaatiota käytetään?
📍 Millaisia tuloksia automaatiolla on saavutettu?
📍 Millä mittareilla markkinoinnin automaatiota kannattaa mitata?
📍 Miten markkinoinnin automaatioon panostetaan vuonna 2025?
Tästä tilaisuudesta saat realistista dataa siitä, mitä suomalaiset markkinoijat ja viestijät automaatiotyökaluilla tekevät – ja miten.
Toivottavasti näemme sinut linjalla mukana, lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittaudu mukaan Lyytistä >>
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.