Tiistaina 26.11.2024 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:

Miten markkinoijat voivat reagoida suomalaisten ostokäyttäytymisen muutoksiin? Muuttuva Kuluttaja 2024 -tutkimusraportin kooste

Vieraana Kirsi Laakso (Dagmar).

Nyt on tarjolla aivan tuoretta dataa kuluttajien ostokäyttäytymisestä markkinoijien avuksi: Dagmar Insightin kolmatta kertaa toteuttama Muuttuva kuluttaja 2024 -tutkimus kertoo suomalaisten ostoinnon alkavan heräillä. Tule mukaan, kun Aamukahviseurassa käydään läpi kuluttajan muuttuvaa mielenmaisemaa!

Aamukahviseuran vieras Kirsi Laakso (Dagmar) lupaa nostaa laajasta tutkimusaineistosta esille, miten kuluttajat suhtautuvat kuluttamiseen, ja millä tavalla markkinoijat voivat hyödyntää tätä tietoa. Tutkimuksen mukaan esimerkiksi kotimaisuuden arvostus on vahvassa nosteessa ja myös luotto brändeihin on noussut merkittävästi viimeisen puolen vuoden aikana.

Webinaarissa käsitellään muun muassa:
📍 Miten suomalaisten ostokäyttäytyminen on muuttunut, ja mitä se tarkoittaa brändeille?
📍 Mikä merkitys kotimaisuudella ja vastuullisuudella on kuluttajille?
📍 Kuinka tarjousmainontaan reagoidaan ja missä kanavissa sitä kulutetaan?
📍 Mitä markkinoinnin ammattilaisten tulee nyt ymmärtää suomalaisen kuluttajan ajattelusta ja kulutuskäyttäytymisestä?

Toivottavasti näemme sinut linjalla mukana, lämpimästi tervetuloa!

Katso tallenne:

------------------

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.

Julkaistu 
18.11.2024
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.