MarkkinointiKollektiivi

Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #22: Sampo Kaulanen & markkinointi - Brändin voima - Amazon 100% läsnätyöhön

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Sampo Kaulasesta markkinoijana (ajasta 1:41 alkaen), Bozoma Saint Johnin jakamista brändiopeista Nordic Business Forumissa (17:35) sekä Amazonin päätöksestä palata täysin koronaa edeltävään läsnätyön malliin (27:41).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä strategi ja Tricklen Suomen maajohtaja Laura Myllykoski.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 8.10.2024: Kaipaisitko kasvua markkinoinnillasi? Käännä katseesi Kehä III ulkopuolelle

Pohjoisempaa Suomea pidetään usein pienenä syrjäisenä kolkkana, tai se unohdetaan tyystin, ja näin ollen markkinointieurot eivät sinne suuntaudu. Totuus kuitenkin on, että Pohjois-Suomen markkina-alue on mittava. Teollisuuden, matkailun ja vihreän siirtymän investointien vuoksi pohjoinen on lisäksi juuri nyt erityisessä nosteessa. Pohjoisessa on monen brändin kasvulle potentiaalia, ja jos olet kiinnostunut tietämään tästä lisää, on tämä Aamukahviseura erityisesti sinulle.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #21: Uusi Juttu -media - Palautumisvaje luovassa työssä - Guerillamarkkinointi

Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Uusi Juttu -median lanseerauksesta ja vauhdikkaasta startista (ajasta 1:26 alkaen), palautusmivajeesta ja palautumisesta teemana luovassa työssä (18:19) sekä guerillamarkkinoinnista (29:16).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina strategi Jarno Varis Wörksiltä ja sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoma Content Studiolta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 1.10.2024: Näe ja koe läpimurto verkkokaupan sisällöntuotannossa: näin tekoäly tekee 1 000 tuote-esittelyä minuutissa brändin äänensävyllä

Joka paikassa puhutaan nyt tekoälystä, mutta tässä Aamukahviseurassa jätämme hypepuheet sikseen ja esittelemme ihan konkreettisen bisnescasen, joka ratkaisee verkkokauppojen ja sisällöntuottajien ajankäyttöhaasteet. Lupaus on kova: kuinka on mahdollista saada 1 000 uudelle tuotteelle verkkokaupan brändin mukaiset esittelytekstit yhdessä minuutissa (minimaalisella ihmisen valvonnalla)?
Blogit

Mainonnan ja viihteen saumaton yhdistelmä - Fake Out Of Home

Olet ehkä nähnyt syötteessäsi Lontoon bussiin kiinnitetyt ripset tai valtavan Barbien kävelevän Burj Khalifan vieressä. Fake Out Of Home -mainonta on yksi mielenkiintoisimmista viraali-ilmiöistä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #20: Pelimarkkinointi - Tiktok ja Amazon lähentyvät - Monikielinen markkinointi

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan peleistä markkinointikanavana (ajasta 1:52 alkaen), Tiktokin ja Amazonin yhteistyön lähentymisestä (12:43) sekä monikielisestä markkinoinnista (23:38).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä strategi ja Tricklen Suomen maajohtaja Laura Myllykoski.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 24.9.2024: “Hyvin tehty markkinointistrategia on toimivan natiivimainonnan elinehto” – Case Svenska Teatern, vieraina Sarianna Haakana (Readpeak) ja Elli Mäkilä (Svenska Teatern)

Aamukahviseurassa tartutaan tällä kertaa sisältöihin ja niiden tehokkuuteen: saamme kuulla innostavan casen siitä, miten houkutellaan omaa kohderyhmää yli kielimuurirajojen omille sivustoille tuloksekkaasti, kasvatetaan myyntiä ja samalla saadaan myös median huomio herätettyä.