MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 26.11.2024: Miten markkinoijat voivat reagoida suomalaisten ostokäyttäytymisen muutoksiin? Muuttuva Kuluttaja 2024 -tutkimusraportin kooste, vieraana Kirsi Laakso (Dagmar)

Nyt on tarjolla aivan tuoretta dataa kuluttajien ostokäyttäytymisestä markkinoijien avuksi: Dagmar Insightin kolmatta kertaa toteuttama Muuttuva kuluttaja 2024 -tutkimus kertoo suomalaisten ostoinnon alkavan heräillä. Tule mukaan, kun Aamukahviseurassa käydään läpi kuluttajan muuttuvaa mielenmaisemaa!
Podcast

MR Sunnuntaibrunssi #12 Mats Nyström - markkinoija keskittyy pitkään juoksuun ja antaa tulosten puhua

Mats luotsaa McDonald'sin Suomen markkinointia eikä juurikaan viihdy parrasvaloissa - paitsi pokkaamassa palkintoja. Miten tämä tilastoihin ja dataan kiintynyt markkinoija onnistuu tekemään näin arvostettua ja toimivaa mainontaa?
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #28 – Miten toimistoilla menee? – Tekoälysisällön tunnistaminen – Make Black Friday Great Again

Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Kauppalehden vuotuisesta “Miten toimistoilla menee?“-artikkelista, tekoälysisällön tunnistamisen merkityksestä journalismissa vs. markkinoinnissa sekä kuluttajien mielipiteistä Black Fridaystä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10.12.2024: AI:n myytinmurtajat – yli 20 asiantuntijan näkemykset markkinoijan avuksi

Tässä MarkkinointiKollektiivin virtuaalitilaisuudessa ti 10.12.2024 klo 13.00 murrettiin markkinoinnin tekoälymyytit!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 19.11.2024: Voiko kestävä syöminen olla seuraava iso kuluttajatrendi? Pohdintaa Suomi Syö 2024 -tutkimuksen tulosten pohjalta, vieraina Outi Salonen (Taloustutkimus) ja Pirjo Ekman (Inspirans)

Kutsumme sinut nyt mukaan Aamukahviseuraan, jossa tarkastellaan, kuinka haastavat talousajat ovat vaikuttaneet ihmisten kulutuskäyttäytymiseen ruuan ja syömisen suhteen, mitä tästä on seurannut ja millaisille uusille trendeille avautuu tulevaisuudessa mahdollisuuksia.
Podcast

MR Sunnuntaibrunssi #11 Kimmo Syväri - brändien palkitusta kuvaajasta markkinoinnin ääriin ja sen yli

Kimmo ei ole toisten palkkalistoilla käynyt, vaan luonut koko uransa yrittäjänä. Omaleimainen tyyli kuvaajana on koukuttanut monet brändit, mutta polku on sieltä kulkenut myös liiketoiminnan kehittämiseen ja strategisiin kumppanuuksiin, joissa perinteinen toimistomalli on saanut kyytiä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #27 - Case Janne Kataja - ChatGPT:stä hakukone - Ei uutisia on uutinen

Tällä kertaa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Janne Katajan saamasta Mainonnan eettisen neuvoston huomautuksesta, ChatGPT:hen tuodusta hakukoneominaisuudesta sekä "uutiskadosta" brändien osalta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 12.11.2024: Puolita markkinoinnin työtaakka – käytännön opas tekoälyyn, vieraana Mikael Björkqvist (Luxid Oy)

Tervetuloa kuulemaan, miten AI voi keventää markkinoinnin ja analytiikan tehtäviä jopa puoleen – vapauttaen aikaa strategisempiin töihin.