MarkkinointiKollektiivin Teematilaisuus:
SOME 2025 – Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2025?
- Milloin: Keskiviikkona 15.1.2025 klo 14–16
- Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
- Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
MarkkinointiKollektiivin suosituin ja toivotuin tilaisuus on jälleen täällä - tule mukaan! Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2025.
Tässä tilaisuudessa kuullaan niin sosiaalisen median tuoreimpia trendejä, tutkimustuloksia, caseja kuin myös käytännön vinkkejä somemarkkinoinnin huipuilta. Ratkotaan yhdessä, miten somesta saa kaiken irti tulevana vuonna – olipa kyse tehokkaammista sisällöistä, strategian kirkastamisesta tai tasapainosta sujuvaan ja vastuulliseen somen käyttöön omana itsenä sekä työroolissa. Tilaisuudessa opit, mitkä sometrendit ovat vuonna 2025 markkinoinnissa keskeisiä ja mihin asioihin kannattaa priorisoida.
Ilmoittaudu mukaan Lyytistä ja jaa kutsu myös kollegoillesi, sillä tästä tilaisuudesta ei kenenkään somemarkkinointia tekevän kannata jäädä pois! >>
-------
Tilaisuuden puheenvuorot:
- Somemarkkinoinnin trendit 2025 -raportin julkistus
- Kurio on vuodesta 2012 lähtien julkaissut sosiaalisen median trendiraporttia. Tätä someraamatuksikin tituleerattua tutkimusta varten on vuosien varrella saatu yli 200 huippuasiantuntijaa jakamaan omat ennustuksensa sosiaalisesta mediasta. Elli Tuominen (Kurio) viitoittaa raportin avulla markkinoijalle tietä somen entistäkin tehokkaampaan valjastamiseen alkavalle vuodelle. Elli kertoo myös uusimmat trendit ja ennustukset sometekemisestä maailmalta markkinoijien avuksi.
- What to get right in 2025 – 5 keys to unlock Social & Content Excellence
- Every organisation faces unique challenges in their social media marketing, but the path to excellence follows five key principles. Come and listen as Alison Morrison (Vapa Media) shares the most topical focus areas worth examining, and find the one you need to prioritize in 2025.
- Brändi vs. performance TikTokissa
- Miten TikTokissa rakennetaan brändiä? Voiko lyhytvideoilla onnistua markkinoinnin strategisissa tavoitteissa? Heikki Kyllönen (Parcero) avaa puheenvuorossaan Kauppakeskus Myllyn casea, jossa brändin strategisista tavoitteista ja selkeästä insightista lähtien luotiin somen sisältökonsepti, jolla saavutettiin sekä asetetut tavoitteet että voitettiin Vuoden kauppakeskusteko-kilpailun Markkinointi ja viestintä-kategoria. Puheenvuorossa vilahtelevat myös SparkReceipt, Tupla, Sisu sekä tekoälyavusteiset lyhytvideot.
- Työntekijänä somessa – roolit, rajat ja vastuut käytännössä
- Miten tasapainoilla sananvapauden ja lojaliteettivelvollisuuden välillä? Miten toimia, kun työ ja some menevät limittäin, olipa kyse sitten sivutyöstä, kumppanien seuraamisesta tai työhön liittyvistä postauksista? Työsuhdejuristi Sanna Honkanen (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA) käsittelee esityksessään työntekijöiden rooleja ja vastuita sosiaalisessa mediassa. Puheenvuorossa sukelletaan käytännönläheisesti työntekijän somekäyttäytymiseen ja sen rajoihin. Sanna kertoo konkreettisia vinkkejä ja esimerkkejä tilanteista, joissa työntekijän roolit yksityishenkilönä ja työantajansa edustajana ovat sekoittuneet – ja mitä siitä on seurannut.
Tilaisuuden aikataulu:
- 14.00 Tilaisuuden avaus ja puheenvuorot
- 16.00 Tilaisuus päättyy
Hyvä tietää:
- Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
- Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
- Tilaisuuden mahdollistavat Kurio, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, Parcero ja Vapa Media.
- Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.
Ilmoittaudu heti mukaan Lyytistä >>
Lisää
Tapahtumat
-kategoriasta
Katso kaikki
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.