Asiakkaat ja muut sidosryhmät vaativat yrityksiltä vastuullisuutta enemmän kuin koskaan aiemmin, ja tämä muuttaa organisaatioiden toimintaa, aina strategiasta lähtien. Kuinka tämä näkyy markkinoijan arjessa? Mitä vastuullisuusviestintää ja -markkinointia jo tehneet tahot ovat oppineet? Millaista on tehdä vastuullisuusviestintää somemyrskyjen ja vastakkainasettelun aikakaudella?
Nyt näkökulmia, vinkkejä ja inspiraatiota on tulossa! Huhtikuussa MarkkinointiKollektiivi järjestää kaksipäiväisen vastuullisuus ja markkinointi-tapahtuman (ilmoittaudu mukaan), jonka lisäksi koostamme teemasta MarkkinointiKoosteen.
Mikä on MarkkinointiKooste?
MarkkinointiKooste on yhdessä MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten kanssa kerätty vinkkilista hyvästä sisällöstä. Kollegiaalinen kädenojennus, jossa jaetaan sisältöä, josta on itse saanut oivalluksia.
Nyt keräämme hyvää sisältöä vastuullisuudesta ja markkinoinnista! Hyvä sisältö ratkaisee, muodolla ei ole väliä. Ilmianna mielenkiintoisesti vastuullisuutta ja markkinointia käsitellyt blogi, tutkimus, podcast, webinaari tai ihan mikä vain julkaisu (johon on vapaa pääsy). Kerro miksi juuri tähän sisältöön mielestäsi muidenkin tulisi perehtyä.
MarkkinointiKollektiivin tuotanto kuratoi vinkeistä kasaan Vastuullisuus-teemaisen MarkkinointiKoosteen, joka julkaistaan huhtikuussa.
Jätä oma sisältövinkkisi botillemme tästä: