MarkkinointiKollektiivi järjesti markkinoinnin alan oppien ja oivallusten levittämiseksi vuoden 2022 aikana yhteensä 15 virtuaalista teematilaisuutta, 6 livetilaisuutta ja 37 MK Aamukahviseurakeskustelua markkinoinnin eri aiheista. Näiden lisäksi MarkkinointiKollektiivi julkaisi 18 MarkkinointiRadio-podcastjaksoa. Kokosimme oheen MarkkinointiKollektiivin vuoden suosituimmat sisällöt.
MarkkinointiKollektiivin vuoden 2022 TOP 5 tilaisuutta
Listaus on tehty tilaisuuksien ilmoittautumimäärän perusteella. Katso tilaisuuksien tallenteet:
- SOME 2022 – mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2022?
- Brändin teot ja tarinat
- Tuloksellista B2B-markkinointia
- Näkyvyyden kaava
- Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku
MarkkinointiKollektiivin vuoden 2022 TOP 5 MK Aamukahviseuraa
Listaus on tehty Aamukahviseura-lähetysten ilmoittautumimäärän perusteella. Katso lähetysten tallenteet:
- AKS goes TikTok ja vaikuttajamarkkinointi
- Markkinoinnin trendit ja puheenaiheet 2023
- Sisältömarkkinoinnin uudet lainalaisuudet
- Brändien rakentaminen reaaliajassa
- Asiakaspolun mittaaminen ja ymmärtäminen
MarkkinointiKollektiivin 5 suosituinta MarkkinointiRadio-jaksoa
Listaus on tehty MarkkinointiRadio-jaksojen kuuntelumäärien perusteella. Kuuntele jaksot:
- Jakso 67: Aino Pajukangas: Markkinointistrategian merkitys: “Ymmärrä ja tuo esiin ydinviestisi!”
- Jakso 69: Google-mainonta kasvun ajurina, Oskari Ilomäki
- Jakso 65: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä, Sanna Halttunen-Välimaa
- Jakso 63: Jani Hovila: Account Based Marketing - vinkit jokaiselle B2B markkinoijalle
- Jakso 62: Sanna Puumalainen & Tuula Sillanmäki: Palkitun asiakaskokemuksen johtaminen
Tutustu myös
Vuoden 2022 aikana MarkkinointiKollektiivi julkaisi markkinoinnin ammattilaisten avuksi 5-osaisen MarkkinointiMiks-sarjan, jossa selvitettiin vastauksia markkinoijia askarruttaneisiin miks-kysymyksiin. Tutustu jaksoihin joko video- tai audiomuodossa.
Kuluneen vuoden aikana MarkkinointiKollektiivi julkaisi 39 blogia, joissa jaettiin monipuolisesti oppeja ja ajatuksia markkinoinnista. Mukana on useita MarkkinointiKollektiivin kumppaneiden asiantuntija-blogeja sekä MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten mielipidekirjoituksia Kipinävuoro-blogissa. Tutustu kaikkiin julkaistuihin blogeihin.
Ilmoittaudu mukaan vuoden 2023 ensimmäisiin tilaisuuksiin
Some 2023 - Mitä markkinoijan tulisi tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2023?
MarkkinointiKollektiivin vuoden ensimmäisessä tilaisuudessa 19.1.2022 kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja trendeistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. Kuulet neuvoja somessa monia markkinoijia pohdituttavaan kysymykseen: missä menee raja organisaation edustamisen ja yksityishenkilönä toimimisen välillä.
MK Aamukahviseura: Miten menestyviä brändejä rakennetaan sisältöjen avulla vuonna 2023?
MK Aamukahviseuran vieraaksi 17.1.2023 saapuu Evelin Kask (Vapa Media). Työssään uusiailmiöitä ja trendejä tutkiva Evelin valottaa, millaiset sisällöt kirittävätbrändejä menestykseen alkavana vuonna.