istä hyvää asiakasymmärrystä voi kerätä? Kuka hyödyntää asiakasymmärrystä fiksusti? Miksi pitää olla erityisen tarkkana asiakasdataa tulkittaessa? Milloin datan pöyhintään käytetään liikaa aikaa? Apua on saatavilla, kun aiheeseen iskee kiinni Wörksin osakas, suunnittelija ja luova nero Jaakko Veijola sekä suomen yksi johtavista tutkijoista, Susanne Vuori. Tämän analyyttisen kaksikon keskustelussa selviää myös, mitä Wörksiläiset oppivat itse omaa asiakaskuntaansa tutkimalla.
Kuuntele jakso tästä:
“Näin niitä mielikuvia luodaan” on MarkkinointiRadion ja luovan toimiston Wörksin yhteinen podcast-sarja, joka paljastaa, mitä markkinointialan kulisseissa tapahtuu! 8-osaisessa sarjassa selvitetään muun muassa, miten mielikuvia palveluista ja tuotteista luodaan, kuinka markkinointia käytännössä tehdään, millaista on mainostoimiston arki, ja miltä markkinoinnin tulevaisuus näyttää. Jaksoissa käydään intohimoista keskustelua strategisen markkinointitoimiston arjesta Wörksin asiantuntijoiden kesken. Tuotannosta on vastannut MarkkinointiKollektiivi. Haastattelijan äänenä MarkkinointiKollektiivin Marica Thorén.