T

ärkein alkuun: “Näin niitä mielikuvia luodaan”-podcast sarjan ensimmäisessä jaksossa pohditaan, mihin ylipäätään tarvitaan markkinointia. Wörksin toimitusjohtaja ja järjen ääni Jussi Piri sekä hersyvän energinen osakas ja suunnittelija Pia af Hällström kertovat, miksi koko organisaation tulisi välittää markkinoinnista. Jakson aikana selvitetään, miten suuri rooli markkinoinnilla on, kun yrityksen olemassaolon tarkoituksesta viestitään.

“Näin niitä mielikuvia luodaan” on MarkkinointiRadion ja luovan toimiston Wörksin yhteinen podcast-sarja, joka paljastaa, mitä markkinointialan kulisseissa tapahtuu! 8-osaisessa sarjassa selvitetään muun muassa, miten mielikuvia palveluista ja tuotteista luodaan, kuinka markkinointia käytännössä tehdään, millaista on mainostoimiston arki, ja miltä markkinoinnin tulevaisuus näyttää. Jaksoissa käydään intohimoista keskustelua strategisen markkinointitoimiston arjesta Wörksin asiantuntijoiden kesken. Tuotannosta on vastannut MarkkinointiKollektiivi. Haastattelijan äänenä MarkkinointiKollektiivin Marica Thorén.  

Kuuntele jakso tästä:

“Näin niitä mielikuvia luodaan” on MarkkinointiRadion ja luovan toimiston Wörksin yhteinen podcast-sarja, joka paljastaa, mitä markkinointialan kulisseissa tapahtuu! 8-osaisessa sarjassa selvitetään muun muassa, miten mielikuvia palveluista ja tuotteista luodaan, kuinka markkinointia käytännössä tehdään, millaista on mainostoimiston arki, ja miltä markkinoinnin tulevaisuus näyttää.  

Jaksoissa käydään intohimoista keskustelua strategisen markkinointitoimiston arjesta Wörksin asiantuntijoiden kesken. Tuotannosta on vastannut MarkkinointiKollektiivi. Haastattelijan äänenä MarkkinointiKollektiivin Marica Thorén.   

Julkaistu 
1.10.2020
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.