Tiistaina 3.9.2024 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:

Sosiaalisen median mittaaminen ja somen arvon osoittaminen organisaatiossa

Vieraana Henje Huotari (Retriever)

Tervetuloa MarkkinointiKollektiivin Aamukahviseuraan, jossa pureudutaan sosiaalisen median mittaamiseen ja somen arvon osoittamiseen organisaatiossa. Miten someviestintä voidaan linkittää koko organisaation liiketoimintatavoitteisiin ja miten sen arvo saadaan näkyväksi johdolle?

Henje Huotari (Retriever) käy läpi tavoitteiden asettamista ja eri mittareita sekä omien somekanavien että somekuuntelun näkökulmista. Samalla opitaan, millaisia mittareita tulisi valita, jotta koko organisaatio ymmärtäisi someviestinnän vaikutukset. Henje antaa erinomaisia käytännön vinkkejä takataskuusi laitettaviksi, jotta onnistut osoittamaan somen arvon ja merkityksen muulle organisaatiolle.

Tämä Aamukahviseura tarjoaa arvokasta tietoa sekä pienille että suurille organisaatioille, jotka haluavat saada tehoja someviestintäänsä ja varmistaa sen merkityksen liiketoiminnan kasvulle.

Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍 Mitkä ovat sosiaalisen median mittaamisen keskeisimmät hyödyt?
📍 Miten asettaa tavoitelähtöisiä tavoitteita sometyölle ja muuttaa ne konkreettisiksi mittareiksi?
📍 Kuinka kommunikoida somen tärkeys ja tulokset muulle organisaatiolle?

Katso tallenne:

------------------

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.

Julkaistu 
26.8.2024
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.