nko mediapaletin pirstaloituminen johtanut keskinkertaisen mainonnan tekemiseen? Pelkäämmekö me tunteiden herättämistä? Voisiko mainonta toimia viihteenä tai palveluna? Ja mikä on KOITOS?
Anu Niemonen Hasanilta ja Minna Haapala Kärkimedialta kertovat näkemyksiään tämänkertaisessa MarkkinointiRadiossa. Pohdimme yhdessä suomalaisen mainonnan nykytilaa, menneisyyttä sekä tulevaisuutta.
Ota kuunteluun tästä ja laita MarkkinointiRadio seurantaan Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!
MarkkinointiRadio on podcast, jossa keskustellaan markkinoinnista! Kussakin jaksossa pysähdymme mielenkiintoisten, alalla puhututtavien aiheiden äärelle vaihtuvien vieraidemme kanssa. Keskustelu soljuu ajankohtaisista ilmiöistä markkinoinnin perusasioihin. Podcastia juontavat MarkkinointiKollektiivin tuottajat.