O

nko mediapaletin pirstaloituminen johtanut keskinkertaisen mainonnan tekemiseen? Pelkäämmekö me tunteiden herättämistä? Voisiko mainonta toimia viihteenä tai palveluna? Ja mikä on KOITOS?

Anu Niemonen Hasanilta ja Minna Haapala Kärkimedialta kertovat näkemyksiään tämänkertaisessa MarkkinointiRadiossa. Pohdimme yhdessä suomalaisen mainonnan nykytilaa, menneisyyttä sekä tulevaisuutta.

Anu / LinkedIn

Minna / LinkedIn

Ota kuunteluun tästä ja laita MarkkinointiRadio seurantaan Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!

MarkkinointiRadio on podcast, jossa keskustellaan markkinoinnista! Kussakin jaksossa pysähdymme mielenkiintoisten, alalla puhututtavien aiheiden äärelle vaihtuvien vieraidemme kanssa. Keskustelu soljuu ajankohtaisista ilmiöistä markkinoinnin perusasioihin. Podcastia juontavat MarkkinointiKollektiivin tuottajat.

Julkaistu 
20.11.2019
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.