V

aikuttajamarkkinoinnin kupla näyttää puhkeamisen merkkejä. Vai onko tuota kuplaa olemassakaan? Markkinointimuurahaiset tykkäävät viljellä hyperboliikkaa, mutta eräänlaisessa muutos- tai murrosvaiheessa vaikuttajien kanssa tehty markkinointi näyttäisi olevan. Dagmarissa strategina vaikuttajamarkkinoinnin keskellä, huipulla ja keulalla työskentelevä Salla Erkkilä jakaa meille tietouttaan: Minkälaisia ovat hyvän vaikuttajayhteistyön tunnusmerkit? Mitä ei kannata tehdä? Entä onko meillä sittenkin kupla? Kuuntele niin tiedät!

Salla / LinkedIn

Löydät tästä Sallan artikkeli Dagmarissa.

Aiheesta lisää Kollektiivin blogissa.

Ota kuunteluun tästä ja laita MarkkinointiRadio seurantaan ‍Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!

MarkkinointiRadio on podcast, jossa keskustellaanmarkkinoinnista! Kussakin jaksossa pysähdymme mielenkiintoisten, alallapuhututtavien aiheiden äärelle vaihtuvien vieraidemme kanssa. Keskustelu soljuuajankohtaisista ilmiöistä markkinoinnin perusasioihin. Podcastia juontavatMarkkinointiKollektiivin tuottajat.

Julkaistu 
5.6.2019
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.