aikuttajamarkkinoinnin kupla näyttää puhkeamisen merkkejä. Vai onko tuota kuplaa olemassakaan? Markkinointimuurahaiset tykkäävät viljellä hyperboliikkaa, mutta eräänlaisessa muutos- tai murrosvaiheessa vaikuttajien kanssa tehty markkinointi näyttäisi olevan. Dagmarissa strategina vaikuttajamarkkinoinnin keskellä, huipulla ja keulalla työskentelevä Salla Erkkilä jakaa meille tietouttaan: Minkälaisia ovat hyvän vaikuttajayhteistyön tunnusmerkit? Mitä ei kannata tehdä? Entä onko meillä sittenkin kupla? Kuuntele niin tiedät!
Löydät tästä Sallan artikkeli Dagmarissa.
Aiheesta lisää Kollektiivin blogissa.
Ota kuunteluun tästä ja laita MarkkinointiRadio seurantaan Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!
MarkkinointiRadio on podcast, jossa keskustellaanmarkkinoinnista! Kussakin jaksossa pysähdymme mielenkiintoisten, alallapuhututtavien aiheiden äärelle vaihtuvien vieraidemme kanssa. Keskustelu soljuuajankohtaisista ilmiöistä markkinoinnin perusasioihin. Podcastia juontavatMarkkinointiKollektiivin tuottajat.