Asiakasdata on liiketoiminnan ydin, oli kyse sitten markkinoinnista, tuotekehityksestä tai myynnistä. Jokaisessa asiakaskohtaamisessa yritykset saavat arvokasta tietoa, joka tulee valjastaa koko liiketoiminnan ja markkinoinnin käyttöön. Tässä MarkkinointiKollektiivin ja SAP:n tilaisuudessa selvitetään, miten monesta eri lähteestä saatavasta asiakasdatasta rakennetaan kokonaisvaltainen kuva asiakkaasta.
Miten älykkään asiakasdatan avulla asiakaskokemuksesta tehdään puhutteleva, osallistava ja sitouttava samalla kunnioittaen kasvavaa yksityisyyden tarvetta?
<< KATSO TILAISUUDEN TALLENNE TÄSTÄ >>
Tilaisuuden puheenvuorot:
Jarkko Leino (SAP) avaa, miten asiakasdatan palaset kaivetaan liiketoiminnan eri siiloista, ja rakennetaan ehjä kuva asiakkaasta. Evästeiden poistuessa ja yksityisyyden toiveen lisääntyessä ensikäden tiedosta tulee korvaamattoman arvokasta ja sen hallintaan tarvitaan sopiva alusta. Miten asiakasdataa hyödynnetään tehokkaammin? Mitä asiakasdatalla kannattaa tehdä, että datalla on ylipäänsä arvoa?
Maija Erkheikki (SAP) tietää asiakasymmärryksen arvon. Maija kertoo, miten asiakasymmärrys ja asiakkaan elinkaaren vaiheet vaikuttavat markkinointiin. Miten asiakasdata valjastetaan pitkälle personoidun, osallistavan ja sitouttavan asiakaskokemuksen rakentamiseksi? Miksi markkinoijan tulee tuntea asiakkaansa?
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistaa SAP.