Aihe:

Verkkosivusto

Video

MarkkinointiMiks, jakso 4: Miks verkkopalvelun kehittämiseen tulisi satsata?

Mitä kohtaamispisteitä tulisi ottaa erikoistarkasteluun, kun halutaan parantaa verkkosivuston konversioita? Kuinka vastuullisuus huomioidaan verkkopalvelussa, entä miten rakennetaan toimiva evästelaatikko? MarkkinointiMiks-sarjan 4. jaksossa Samuli Hokkanen (Crasman), Anne Saloranta, Mikko Hämäläinen (Exove) vastaavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten lähettämiin kysymyksiin verkkopalveluihin liittyen.
Koulutukset

*Haku päättynyt*: MK Koulutus PERSONOI JA KONVERTOI - Askelmerkit paremmin tulosta tekevälle verkkosivustolle

*Haku päättynyt* Hae Markkinointikollektiivin veloituksettomaan koulutukseen, jossa opit sekä teorian että käytännön tekemisen kautta, mitä hyötyä verkkosivujen interaktiivisesta sisällöstä on liiketoiminnalle. Koulutuksessa opit nostamaan verkkosivuston tuottavuutta luomalla toimivia, interaktiivisia konversiopisteitä.
Podcast

MarkkinointiRadio 68: Osaavatko markkinoinnin asiantuntijat tiedottaa, Iina Kansonen ja Toni Rajamäki?

Tässä jaksossa kuulet MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina Kansosen ja uutistoimittaja Toni Rajamäen neuvot paremman PR:n tekemiseen.
Blogit

Asiakas päättää missä ja milloin kanssasi asioi - Orkestrointi tasoittaa tien hänen tavoitteeseensa reaaliajassa

"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.
Blogit

Nyt kun evästeet ovat poistuneet, mikä on uusi, tärkeä markkinointimetriikka?

"Mitkä ovat tulevaisuuden markkinointimetriikat?", pohtii Maria Kamlid (Amanda AI) MK kumppaniblogissa.
Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu - kolme tasoa vuonna 2022

Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
Tapahtumat

KATSOTALLENNE: MK  Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku

16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.