"Loputtomat kulutusjuhlat etenkin vauraissa maissa ovat ajaneet ihmiskunnan tilanteeseen, jossa bileille on seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana tulossa stoppi tavalla tai toisella.", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
"Maailma muuttuu, mutta naiset ne vain imuroivat mainoskuvissa. Markkinoija, kuinka paljon kiinnität huomiota siihen, mitä brändisi kuvamaailma todella viestii?" kysyy MarkkinointiKollektiivin tuotannon Marica MK blogissa.
"Kun maailma kirjaimellisesti palaa, ei ole lainkaan yhdentekevää, millaisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä markkinointiviestinnän keinoin edistetään tai yllyttävätkö mainokset esimerkiksi vastuuttomaan kuluttamiseen", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
"Vastuullisuus on sisäisen markkinoinnin taidonnäyte", kirjoittaa Tea Siikonen (MTV) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miksi sisäiseen markkinointiin panostaminen kannattaa.
Eläinten ja eläinkuvien käyttö markkinoinnissa vetoaa kuluttajiin, mutta vastuullinen mainostaja huomioi myös eläinnäkökulman, kirjoittaa Sari Toivola esittää MK Kipinävuorossaan.