Asiakkaat ja muut sidosryhmät vaativat yrityksiltä vastuullisuutta enemmän kuin koskaan aiemmin, ja tämä muuttaa organisaatioiden toimintaa, aina strategiasta lähtien. Kuinka tämä näkyy markkinoijan arjessa? Mitä vastuullisuusviestintää ja -markkinointia jo tehneet tahot ovat oppineet? Millaista on tehdä vastuullisuusviestintää somemyrskyjen ja vastakkainasettelun aikakaudella?
Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Vastuullisuudessa kumppanuuksista on tullut uusi trendi, jolla voi olla parhaimmillaan mitattavaa hyötyä. Miten toteuttaa tämä käytännössä? Lue Heidi Peltosen blogista.