"Käärijä on ylivoimaisesti parasta mitä suomen brändikentällä on nähty vuosiin", kirjoittaa Inca Paatela MK Kipinävuorossaan ja kertoo, mitä brändit voisivat oppia Käärijän artistikuvasta.
MK Aamukahviseurassa vieraana Jaakko Ylisipola (Vapa Media), joka kertoo, miten sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaisuudet muuttuvat vuonna 2023. Miten näiden muutosten tulisi vaikuttaa brändien kanavastrategiaan? Jaakko jakaa parhaat vinkkinsä sosiaalisen median kanavastrategian ajantasalla pitämiseen.
MK Aamukahviseuran vieraina 14.2.2023 Julia Toivio ja Mika Käyhty (Insait), jotka avaavat TikTok-markkinoinnin salat ja kertovat, miten kasvattaa liiketoimintaa lyhyiden videoiden kautta. Tarjolla esimerkkejä ja konkretiaa TikTokissa menestymiseen!
Sosiaalisen median käyttö asiakaspalvelukanavana on yksi tämän vuoden nouseva trendi, mutta se vaatii nopeaa reagointia ja lyhyttä vasteaikaa, kirjoittaa Emilia Meyer-Arnold (Retriever) MK Kumppaniblogissa. Käy lukemassa, miten hallita ja johtaa sosiaalisen median kokonaisuutta vuonna 2023!
Sosiaalisessa mediassa yrityksen sekä sen työntekijöiden on mahdollista rakentaa positiivista mielikuvaa itsestään. Jos työntekijä julkaisee työnantajaansa tai työhönsä vaikuttavia somesisältöjä, on ne tehtävä harkitusti. Lue MMA:n työsuhdejuristin Sanna Honkasen vinkit somessa toimimiseen MK Kumppaniblogista.
Selvitetään yhdessä, kuinka sosiaalinen media vauhdittaa organisaation kasvua ja millainen sisältö somessa toimii parhaiten vuonna 2023!
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja trendeistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. Kuulet neuvoja somessa monia markkinoijia pohdituttavaan kysymykseen: missä menee raja organisaation edustamisen ja yksityishenkilönä toimimisen välillä.
MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä jaettiin ukrainalaisen äidin toive: saada kaikki äidit puhumaan rauhan puolesta. Toiveen kuuli joukko markkinoinnin ammattilaisia, jotka lähtivät viemään aatetta eteenpäin. Syntyi #mothersdemandpeace -kampanja, joka kutsuu jokaista mukaan jakamaan rauhan sanomaa. Lue kampanjasta ja osallistu!