- Milloin: 20.4.2022 klo 14-16
- Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
- Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
Miksi brändimarkkinoinnissa on tärkeää ottaa huomioon tuotekehitys ja pitää kiinni arvolupauksista arkisissa kohtaamisissa?
Tässä tilaisuudessa selvitetään, miten brändien aidot teot synnyttävät tarinoita. Tule kuulemaan, miksi organisaation tuotekehityksen ja markkinoinnin tulisi rakentaa uusi brändi yhdessä, ja kuinka brändimarkkinointia somealustoilla toteutetaan ja mitataan onnistuneesti.
Tule mukaan vuoden kiinnostavimpaan brändi-tilaisuuteen!
Tilaisuuden puheenvuorot:
Brändi, lunasta lupauksesi!
Heidi Björklöf (Sanoma) johtaa työssään tuotekehitystä ja markkinointia. Puheenvuorossaan hän pohtii, onko tuotekehitys itse asiassa strategista markkinointia, ja jakaa HS Vision lanseerauksen kautta opit siitä, mitä tapahtuu kun tuotekehitys ja markkinointi toimivat kokonaisuutena. Entä miten toimia, jos brändin sisältö ei vastaa markkinoinnin viestiä tai luotua mielikuvaa?
Brändinrakentajan muistilista sosiaaliseen mediaan
Marika Siniaalto (Grapevine) tietää, miten brändin kannattaa navigoida somealustoilla. Hän jakaa oppinsa siitä, kuinka brändiä rakennetaan sosiaalisessa mediassa, ja miten sosiaalisen median pelisäännöt saadaan taivutettua brändille toimiviksi.
Näin sitä brändiä rakennetaan LinkedInissä
Miikka-Markus Leskinen (Fonecta) kertoo puheenvuorossaan, kuinka pitkäjänteistä brändimainontaa tehdään Linkedinissä. Miten pikavoittojen sijasta luodaan tunne-elämyksiä, joiden avulla rakennetaan vahvaa brändiä - ja kuinka tällaista brändimarkkinointia voidaan mitata?
Brändi, tekojasi seurataan
Valtteri Mäkelä (VAUFACTORY) on perustanut yhteisön, jossa seurataan brändien vastuullisuustekoja. Taustalla on halu oppia bränditeoista, mutta myös vaatia brändejä ottamaan kantaa ympärillään olevaan maailmaan. Valtteri kokoaa puheenvuoroonsa katsauksen brändien teoista ja brändiaktivismista.
Tilaisuudessa ajatuksiaan jakamassa:
- Marika Siniaalto, Grapevine
- Miikka-Markus Leskinen, Fonecta
- Heidi Björklöf, Sanoma
- Valtteri Mäkelä, VAUFACTORY
Tilaisuuden aikataulu:
- Klo 14: Teematilaisuuden avaus
- Puheenvuorot ja keskustelua
- Klo 16: Tilaisuus päättyy
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Sanoma, Grapevine ja Fonecta. Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.