"Sisältömarkkinointi koetaan alalla usein korruptoituneeksi journalismiksi ja siksi epäluotettavaksi tiedonlähteeksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho sisältömarkkinoinnin ja journalismin eroja käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.
MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu sisältöjen rautainen ammattilainen, Marika Siniaalto Grapevinelta. Marikan kanssa käydään läpi, millaisista elementeistä laadukas sisällöntuotanto koostuu.
Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
KATSO TALLENNE: Mikä on natiivimainonnan rooli digimarkkinoinnin strategiassa, ja miten natiivimainonta otetaan osaksi digimarkkinoinnin kokonaisuutta? Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Readpeakin tilaisuudessa on tarjolla havainnollistavien case-esimerkkien kautta parhaat vinkit natiivimainonnan suunnitteluun ja toteutukseen