Natiivimainonta tarjoaa brändeille luonnollisen paikan kertoa tarinansa tai jakaa arjen vinkkejä. Tule kuulemaan, mikä on natiivimainonnan rooli digimarkkinoinnin strategiassa, ja miten natiivimainonta otetaan osaksi digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Readpeakin tilaisuudessa on tarjolla havainnollistavien case-esimerkkien kautta parhaat vinkit natiivimainonnan suunnitteluun ja toteutukseen.
>> KATSO TALLENNE TÄÄLTÄ! <<
Osallistujien palautetta tilaisuudesta:
"Konkreettinen, informatiivinen, inspiroiva!"
"Tapahtuman sisältö oli todella mielenkiintoinen. Pisteet Valion ja Readpeakin käytännönläheiselle natiiviprosessin esittelylle."
Tilaisuuden puheenvuorot:
Natiivimainonnan trendit Suomessa & Pohjoismaissa
Tomas Forsback (Readpeak) ja Alexander von Wowern (Sweden, Readpeak) tietävät, miltä natiivimainonta näyttää meillä ja naapurissa. Tomas ja Alexander tarjoavat katsauksen natiivimainonnan trendeihin Suomessa ja Pohjoismaissa, ja kertovat millainen natiivimainonta toimii parhaiten ja mistä syystä.
Herkullisen hyvää natiivimainontaan
Ville Veikkolainen (Readpeak), Tuuli Nummela (Dagmar), Laura Saukkonen (Valio) keskustelevat natiivimainonnan suunnittelusta, toteutuksesta ja roolituksesta Valion näkökulmasta. Mitä lisäarvoa natiivimainonta tuo Valiolle perinteisen digimarkkinoinnin rinnalle?
Suunnitelmasta toteutukseen
Ville Veikkolainen ja Tomas Forsback näyttävät, miten kampanja suunnitellaan ja rakennetaan Readpeakin alustalla. Kampanjademon kautta opitaan rakentamaan kampanjoita, ja kuullaan myös parhaat vinkit suunnitelman optimoimiseksi ja tulosten varmistamiseksi.
Tilaisuudessa ajatuksia jakamassa:
- Tomas Forsback (CEO, Readpeak)
- Alexander von Wowern (CD Sweden, Readpeak)
- Ville Veikkolainen (Readpeak)
- Tuuli Nummela (Dagmar)
- Laura Saukkonen (Valio)
Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistaa Readpeak.