Milloin: 9.11.2022 klo 9-12
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Hyvä tietää: Tapahtuma on kaikille avoin ja veloitukseton
Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
Tässä virtuaatilaisuudessa annetaan markkinoinnin ammattilaisille apua näkyvyyden kaavan kokonaisuuden hallintaan monipuolisten asiantuntijapuheenvuorojen sekä yhteisen keskustelun kautta. Ilmoittautuessasi tilaisuuteen, on sinulla mahdollisuus jättää puhujille ennakkokysymys - kerro, mihin sinua askarruttavaan kysymykseen voimme asiantuntijoiden kanssa tarttua, ja vaikuta tilaisuuden sisältöön!
Katso tallenne:
Tilaisuuden puheenvuorot:
- Päivän lööpeistä vauhtia oman median sisältöihin: Toni Perez (OSG) esimerkittää miten kuinka organisaatio liitetään päivän puheenaiheisiin.
- Ajatusjohtajuudella näkyvyyttä – miten tehdään sisältöä, joka vaikuttaa? Jenni Lieto (Sanoma) avaa, miten sisältöjen avulla puhutellaan kohderyhmää aidosti vaikuttaen, ja ansaitaan lupa tulla lähelle yleisöä.
- Ansaitun, maksetun ja omistetun näkyvyyden mittaaminen: Valtteri Färkkilä (Meltwater) antaa vinkit näkyvyyden mittaamiseen ja arvottamiseen.
- Taklaa näkyvyyden haasteet omalla datalla: Aleksi Montonen (Custobar) muistuttaa oman datan ratkaisuista näkyvyyden tuomiin haasteisiin.
- Hakukoneoptimoitu näkyvyys digitaalisen myynnin vauhdittajana: Oskari Ilomäki (Digizer) kertoo kuinka sivuston sisäinen- ja ulkoinen hakukoneoptimointi vauhdittavat erityisesti verkkomyyntiä.
Näkyvyyden kaava -keskustelu
- Paneelikeskustelussa keskustellaan, kuinka saada paras irti omasta, ostetusta ja ansaitusta näkyvyydestä.
Ajatuksiaan jakamassa:
- Valtteri Färkkilä, Meltwater
- Jenni Lieto, Sanoma
- Aleksi Montonen, Custobar
- Toni Perez, OSG
- Oskari Ilomäki, Digizer
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Custobar, Digizer, Meltwater, OSG ja Sanoma.
Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.