Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Onko sisällöntuotanto tulevaisuudessa täysin automatisoitua?

Markkinoinnin teknologiat muuttavat maailmaa jatkuvasti. Myös sisällöntuotanto kehittyy, mutta miten pitkälle se voi automatisoitua?
Blogit

Ovatko ketterät toimintatavat vain pieniä yrityksiä varten?

Millaista on työskennellä ketterästi osana isompaa yrtiystä, miten se onnistuu ja millaista päivitttäinen tekeminen on? Lue kokemuksia tästä!
Blogit

Kaksi yritystä, yksi tiimi - ketterästi yhdessä

Mitä seuraa, kun tuhansien työntekijöiden organisaatio muuttaa koko toimintamalliaan käytännössä yhdessä yössä? Lopputulos voi olla yllättävä.
Blogit

Klikki ei kilisytä yrityksesi kassaa – mainonta on muutakin kuin irtonaisia lukuja

Markkinointi on muutakin kuin irtonaisia lukuja, muistuttaa Tanja Kaikkonen. Lue aiheesta lisää tästä!
Blogit

Uskallanko tehdä leanisti?

Lean-markkinoinnista puhutaan paljon, mutta mitä lean marketing oikein tarkoittaa käytännössä? Lue blogi tästä ja opi!
Blogit

Työntekijäkokemus on markkinointia, joka vaikuttaa koko yrityksenne imagoon

Yrityskulttuuri ja erityisesti työntekijäkokemus on pitkään kuulunut enemmän HR-jargoniin, kuin osaksi markkinointikeskusteluja. Asia on kuitenkin muuttumassa kovaa vauhtia.
Blogit

Mitä jos unohtaisit itsesi?

Tuotemarkkinoinnille ja tiedotteille on aikansa ja paikkansa, mutta yleisön sitouttamiseksi on tarjottava tarinoita ja inspiraatiota.