Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Somemyrskyt ja vihapuhe ovat koko yrityksen asia

Pelko somemyrskystä sen itsensä tai myräkän jälkipyykin työläyden vuoksi latistaa mainonnan helposti valjuksi pannukakuksi. Huomaamaton saa olla rauhassa. Leena Komulainen (Ivalo Creative) pohtii blogissa, kuinka lisääntyneen vihapuheen voi nähdä osoituksena markkinoinnin toimivuudesta: täyslaidallinen on tunnereaktio. Mutta mikä vaikutus tällä on organisaatioon, tekijöihin ja brändiin?
Blogit

Sitouttavampaa sisältöä ja työntekijälähettiläitä - Mistä on some 2021 tehty?

Meltwaterin suuren some-tutkimuksen löydökset sen paljastavat: sosiaalisen median merkitys ei ole vähenemässä, mutta somen sisältä löytyy markkinoijille mielenkiintoisia trendejä. Eri organisaatioiden toimintatavat ja panostukset someen vaihtelevat, lue lisää ja peilaa tietoja omaan työhösi!
Blogit

Valjasta analytiikka verkkokauppasi myyntiä tukevaksi rengiksi - huomioi ainakin nämä

Mitä kannattaa ainakin huomioida verkkokaupan analytiikassa? Lue viisi vinkkiä, jotka Qurun senior data scientist Jarkko Niemelä vinkkaa jokaisen opiksi!
Blogit

Miksi niin usein oletetaan, että työtä pitäisi tehdä maksutta?

Harjoitteluita ja ilmaisia näytetöitä... luovan alan ammattilaisen ilmaistyön tekemisestä sekä teettämisestä on pesiytynyt alalle ongelma, kirjoittaa MK kumppani DigiMaMan puheenjohtaja Johanna Juntunen.
Blogit

Kehitä markkinoinnin mittaamista data platformin avulla

Kuinka organisaatiossasi on otettu data haltuun ja hyötykäyttöön? Tuomas Lähteenmäki Gapssilta neuvoo data platformin hyödyistä.
Blogit

Mikä minusta tulee isona?

Miten tunnistan oman potentiaalini? Miten omaa urapolkua voisi rakentaa? Lue ajatuksia tästä blogista, ja inspiroidu!
Blogit

Koronan jälkeinen uusi normaali – miten tapahtumamarkkinointi muuttuu?

Lyytin markkinointijohtaja Heikki Sivonen summaa tapahtuma-alan kuulumisia ja tulevaisuuden näkymiä blogissa.
Blogit

Sähköpostimarkkinointia vai personoitua asiakasviestintää?

Määritä haetko markkinoinnin automaatiolla kasvua paremman asiakaskokemuksen kautta vai säästöjä perinteisen kampanjaviestinnän lähettämisen automatisoinnilla.