"Maailma muuttuu, mutta naiset ne vain imuroivat mainoskuvissa. Markkinoija, kuinka paljon kiinnität huomiota siihen, mitä brändisi kuvamaailma todella viestii?" kysyy MarkkinointiKollektiivin tuotannon Marica MK blogissa.
MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu sisältöjen rautainen ammattilainen, Marika Siniaalto Grapevinelta. Marikan kanssa käydään läpi, millaisista elementeistä laadukas sisällöntuotanto koostuu.
Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
"Vieras brändi tuntuu harvoin luotettavalta, varsinkaan B2B-päättäjien ja -vaikuttajien keskuudessa", muistuttaa Miikka-Markus Leskinen (Fonecta) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miksi yritysten kannattaisi panostaa brändimarkkinointiin.
MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.