Aihe:

Asiakasymmärrys

Tapahtumat

MK Tapahtuma 17.3. Vaikuttava markkinointi: Asiakasymmärrys + brändi + psykologia + neurotieteet -katso tallenne!

Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Tapahtumat

MK Tapahtuma 17.2.2021: Miten tavoitat nuorisokohderyhmän pelaamisen keinoin? - katso tallenne!

Katso tallenne tapahtumasta, jossa otetaan selvää kuinka markkinoinnilla voidaan kääntää yhden maailman suurimman viihteen muodon, pelaamisen, valtavat seuraajamäärät kasvun ajuriksi. Pelaamisen maailmassa liikkuu mittavat määrät rahaa ja pelaamiseen käytetään paljon aikaa, korostuneesti etenkin nuorisokohdeyhmässä. Tavataan aiheen parissa 17.2. klo 9-11!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10.2.2021 MK Teematilaisuudesta: Datan hyödyntäminen asiakaspolun kehittämisessä

Tule mukaan nappaamaan konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota markkinoinnin eri datalähteiden haltuunottoon ja hyödyntämiseen 10.2.! Ilmoittaudu mukaan tästä!
Blogit

Kehitä markkinoinnin mittaamista data platformin avulla

Kuinka organisaatiossasi on otettu data haltuun ja hyötykäyttöön? Tuomas Lähteenmäki Gapssilta neuvoo data platformin hyödyistä.
Koulutukset

HAKU PÄÄTTYNYT: MK Koulutus: KVG – Katso Vaikuttavuutta Googlesta vol.2

Haluatko oppia lisää verkkoanalytiikan mahdollisuuksista? MarkkinointiKollektiivi järjestää koulutuksen, jossa opit perusteet Googlen ilmaisista työkaluista, Google Analyticsistä Google Data Studioon.
Blogit

Datasta on hyödyksi – jos sitä osaa hyödyntää

Lue ajatuksia datan hyödyntämisestä tästä blogitekstistä, ja nappaa inspiraatiota oman tekemisesi kehittämiseksi.
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 3: Miksi asiakasta pitää ymmärtää?

Mistä hyvää asiakasymmärrystä voi kerätä? Kuka hyödyntää asiakasymmärrystä fiksusti? Kuuntele lisää ajatuksia tästä!