Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta.
Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
JAKSO 1: Mikä merkitys tapahtumilla on, Petri Hollmén?
Ensimmäisessä jaksossa pohditaan tapahtumien nykytilaa ja ajankäytön merkitystä Lyytin toimitusjohtajan Petri Hollménin kanssa. Muut lyytiläiset luonnehtivat Peteä mieheksi, joka uskoo aina hyvään tulevaisuuteen, ja joka on itse etunenässä näyttämässä esimerkkiä ja rohkaisemassa muita. Jaksossa kuulemme Petrin näkemyksiä tapahtumien merkityksestä nyt ja tulevaisuudessa.
Petrin kanssa keskustelussa mukana MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa.
JAKSO 2: Miksi tapahtuma toimii sisältömuotona, Katariina Saarinen?
Toisessa jaksossa puhutaan tapahtumista markkinoinnin yhtenä sisältömuotona, kun mikin taakse istuu Lyytin sisältömarkkinoitiguru Katariina Saarinen. Katariinaa kuvaillaan muiden lyytiläisten toimesta kuin pirskahtelevaksi hyväksi kesäviiniksi, jonka kanssa vietetty aika on aina täynnä iloa, tarmoa ja hyviä ajatuksia.
Jaksossa kuulemmekin Katariinan vinkkejä merkityksellisten tapahtumien sisältöihin, tavoitteiden asetantaan ja onnistumisen mittareihin liittyen.
Katariinan kanssa keskustelussa mukana MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa.
JAKSO 3: Miten tapahtuma toimii myynnin tukena, Joonas Valkonen?
Kolmannessa jaksossa käydään läpi, millainen rooli tapahtumilla on osana myyntiä. Vieraana on Joonas Valkonen.
Lyytin markkinointispesialistina toimivaa Joonasta arvostetaan firman sisällä idearikkaudesta sekä monipuolisten näkemysten ja mielipiteiden esiintuomisesta. Jaksossa kuulemme Joonaksen näkemyksiä siitä, miten tapahtumia voidaan hyödyntää myynnin tukena niin tapahtuman aikana kuin sen jälkeenkin.
Joonaksen kanssa keskustelussa mukana MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa.
JAKSO 4: Mihin teknologioita tarvitaan tapahtumissa, Heikki Sivonen?
Neljännessä jaksossa puhutaan tapahtumiin liittyvistä teknologioista, kun mikin takana on Heikki Sivonen.
Lyytin markkinointia luotsannut Heikki tunnetaan Lyytin sisällä visuaalisena markkinointiguruna, jolla on silmää inbound-markkinoinnille ja vahva ymmärrys tapahtumien liiketoiminnallisesta hyödystä. Heikki kertookin jaksossa omat vinkkinsä tapahtumamarkkinoinnin kokonaisuuden hallintaan teknologioita hyödyntäen.
Heikin kanssa keskustelussa mukana MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa.
Kuuntele podcast-sarjaa täällä: