Aihe:

Asiakaskokemus

Blogit

Tulevaisuuden markkinoinnilta voimme vaatia enemmän kuin edes asiakkaamme osaavat vielä toivoa

Asiakaskokemukselta vaaditaan paljon ja monet vaatimukset kohdistuvat tavallisesti markkinoinnin tai asiakaspalvelun tekemiseen. Asiakastyö on kuitenkin haastavaa, ja sen kehittäminen oikeaan suuntaan vielä merkittävästi haastavampaa.
Tapahtumat

See the recording of the event: Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience 31.10.2023

Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience – Brand Experience event for marketers working in B2B and/or international markets. B2B sales and marketing landscapes are undergoing a transformative shift. Instead of using old-fashioned methods and conventional processes, more and more B2B transactions are happening online. This shift to online business presents a great challenge for business models and commercial practices.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 19.9.2023: Verkkosivuston sisällön optimointi – kenellä siihen on aikaa?

Aamukahviseura saa vieraakseen Jussi Kuparisen ja Julius Haukkasalon, jotka johdattelevat markkinoijat verkkosivujen personoinnin maailmaan. Tutkimukset osoittavat, että personointi ja A/B-testaus parantavat markkinoinnin tulosta merkittävästi, mutta vastaavasti myös lisäävät työkuormaa. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 5.9.2023: Analytiikalla ja asiakasymmärryksellä parempi ote markkinasta

“Suomessa vain kourallinen yrityksiä on tehnyt markkinoinnista menestyksekkään prosessin”, toteaa Olli Saarinen, ja viittaa analytiikan ja asiakasymmärryksen hyödyntämiseen markkinoinnissa. ‍Mikä yhdistää markkinoinnin menestyksekkäitä prosesseja - ja mitä jokainen markkinoija voi näistä ottaa opiksi omaan työnsä? Millaisia välineitä organisaatioilla ja markkinoijilla tulisi olla, kun markkinoinnin tuloksia halutaan parantaa? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 15.3.2023 MK Teematilaisuus Digitaalinen asiakaskokemus

Katso tallenne MarkkinointiKollektiivin tilaisuudesta, jossa keskitytään digitaalisen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. 
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia

"Asiakaskokemus on tärkein yksittäinen nimittäjä menestyvien verkkokauppojen ja digitaalisen myynnin takana", kirjoittaa Samuli Hokkanen (Crasman) MK Kumppaniblogissa ja avaa, mistä tekijöistä verkkokaupan asiakaskokemus rakentuu.
Blogit

Panosta asiakkaan historiadatan sijaan hänen nykyhetkeensä - olet asiakkaallesi aidosti tärkeä

Jokainen kohtaaminen on uusi tilaisuus auttaa asiakasta, korjata aiempia virheitä ja täydentää ymmärrystä asiakkaasta kokonaisuutena, kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten henkilökohtaista asiakaskokemusta voidaan skaalata ilman valtavaa määrää resursseja.
Blogit

Miten tehdä hakukoneoptimointia silloin, kun asiakkaat eivät ole vielä ostohousut jalassa?

Kuinka tavoitat asiakkaan ja saat hänet tarttumaan koukkuun jo ennen kuin hän itse ymmärtää tarvitsevansa tuotetta tai palveluasi? Oskari Ilomäki (Digizer Oy) jakaa MK Kumppaniblogissa konkreettisia vinkkejä hakukoneoptimointiin asiakaspolun eri vaiheissa.