Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Uusi Juttu -median lanseerauksesta ja vauhdikkaasta startista (ajasta 1:26 alkaen), palautusmivajeesta ja palautumisesta teemana luovassa työssä (18:19) sekä guerillamarkkinoinnista (29:16).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina strategi Jarno Varis Wörksiltä ja sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoma Content Studiolta.
Joka paikassa puhutaan nyt tekoälystä, mutta tässä Aamukahviseurassa jätämme hypepuheet sikseen ja esittelemme ihan konkreettisen bisnescasen, joka ratkaisee verkkokauppojen ja sisällöntuottajien ajankäyttöhaasteet. Lupaus on kova: kuinka on mahdollista saada 1 000 uudelle tuotteelle verkkokaupan brändin mukaiset esittelytekstit yhdessä minuutissa (minimaalisella ihmisen valvonnalla)?
Olet ehkä nähnyt syötteessäsi Lontoon bussiin kiinnitetyt ripset tai valtavan Barbien kävelevän Burj Khalifan vieressä. Fake Out Of Home -mainonta on yksi mielenkiintoisimmista viraali-ilmiöistä.
Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan peleistä markkinointikanavana (ajasta 1:52 alkaen), Tiktokin ja Amazonin yhteistyön lähentymisestä (12:43) sekä monikielisestä markkinoinnista (23:38).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä strategi ja Tricklen Suomen maajohtaja Laura Myllykoski.
Aamukahviseurassa tartutaan tällä kertaa sisältöihin ja niiden tehokkuuteen: saamme kuulla innostavan casen siitä, miten houkutellaan omaa kohderyhmää yli kielimuurirajojen omille sivustoille tuloksekkaasti, kasvatetaan myyntiä ja samalla saadaan myös median huomio herätettyä.
Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Kari Hotakaisen uutuuskirjan uudenlaisesta lanseerauksesta jakelutienä Pirkka ja K-ryhmä (ajasta 1:34 alkaen), ostosovellusten käytön kasvusta (10:54) sekä Meiran uudesta Saludo-kampanjasta, joka leikkii tavallisuudella (25:08).Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä Jarno Varis strategisesta bränditoimisto Wörksistä.
Väittäisin, että harva ei-markkinoija tai ei-viestijä tietää, mitä työmme kulisseissa oikeasti tapahtuu. Käytännössä jongleeraamme päivittäin kampanjoinnin, sisällöntuotannon, tiedotteiden, somepäivitysten, tapahtumien suunnittelun, verkkosivustojen kehittämisen, analytiikan penkomisen ja monen muun hyvinkin erilaista osaamista vaativan tehtävän kanssa.