📬
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon uusista tapahtumista ensimmäisenä.
Lisäksi tuoreita sisältöjä, työpaikkoja ja koulutuksia viikoittain.
Ei spämmiä. Lue meidän
Privacy Policy
Kiitos! Tilauksesi on vastaanotettu.
Hups! Jotain meni pieleen. Ole yhteydessä niin korjataan asia!
KOTISIVU
SISÄLLÖT
Kaikki uusimmat
Aamukahviseura
Mikä on tärkeää? -podcast
MarkkinointiMiks
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Blogit
Pelottaako viherpesukohu? Näin vältät kohuihin päätymisen. Tarkista yrityksesi tilanne!
12.3.2024
2
min lukuaika
Podcast
MR Sunnuntaibrunssi #14 Mikko Siukosaari - sarjayrittäjä innovoi kestävämpää huomista
11.28.2024
3
min lukuaika
Tapahtumat
KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 3.12.2024: Miten tunnelma vie myynnin ja markkinoinnin yhteistyön uudelle tasolle 2025? Vieraana Riina Jokinen (Kram)
11.25.2024
1
min lukuaika
Podcast
MR Sunnuntaibrunssi #13 Iina Merikallio - konseptisuunnittelija muotoilee markkinointia ja elämää
11.21.2024
3
min lukuaika
TAPAHTUMAT
YHTEISÖLLE
Liity yhteisöön
Urapalvelut ammattilaisille
MarkkinointiKalenteri
Tilaa MK Uutiskirje
KUMPPANEILLE
Mikä MK?
Tule kumppaniksi
Rekrytointipalvelut
Tilaa uutiskirje
Uutiskirje
📬 Tapahtumat ja sisällöt suoraan mailiin
Ei spämmiä. Lue meidän
Privacy Policy
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen.
Tagit
Aamukahviseura
Asiakaskokemus
Asiakasymmärrys
B2B
Brändi
Budjetointi
Data
Digitaalinen markkinointi
Hakukoneoptimointi
Hinnoittelu
Insight
Inspiraatio
Jaksaminen ja hyvinvointi
Johtaminen
Kansainvälisyys
Kipinävuoro
Kohdentaminen
Koulutus
Kriisiviestintä
Kumppaniblogi
Lainsäädäntö
Luovuus
Mainonta
MarkkinointiMiks
MarkkinointiOpas
MarkkinointiTreffit
Markkinointiteknologia
Media
Mikä on tärkeää?
Mittaaminen ja tavoitteet
MoT
Myynti
Oppiminen
PR
Palkkaus
Podcast ja audio
Rekrytointi
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Strategia
Suunnittelu
Tapahtuma
Teematilaisuus
Teknologia
Tekoäly
Televisio
Trendit
Tulevaisuus
Työelämä
Uutiset
Uutiskirjeet
Vaikuttajamarkkinointi
Vastuullisuus
Verkkokauppa
Verkkosivusto
Viestintä
Yhteistyö
Ympäristö
analytiikka
kasvumarkkinointi
kohderyhmäanalyysi
kumppanipodcast
sunnuntaibrunssi
Kiinnostavimmat juuri nyt
Pelottaako viherpesukohu? Näin vältät kohuihin päätymisen. Tarkista yrityksesi tilanne!
2
min lukuaika
MR Sunnuntaibrunssi #14 Mikko Siukosaari - sarjayrittäjä innovoi kestävämpää huomista
3
min lukuaika
KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 3.12.2024: Miten tunnelma vie myynnin ja markkinoinnin yhteistyön uudelle tasolle 2025? Vieraana Riina Jokinen (Kram)
1
min lukuaika
MR Sunnuntaibrunssi #13 Iina Merikallio - konseptisuunnittelija muotoilee markkinointia ja elämää
3
min lukuaika
Mikä on tärkeää? Jakso #29 - B2B-ostamisen ja -markkinoinnin muutos - Mistä rohkeutta markkinointiin? - Coca-Colan tekoälyllä tuottama joulumainos
1
min lukuaika
Miksi mainoshukasta ei keskustella Suomessa?
2
min lukuaika
KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 26.11.2024: Miten markkinoijat voivat reagoida suomalaisten ostokäyttäytymisen muutoksiin? Muuttuva Kuluttaja 2024 -tutkimusraportin kooste, vieraana Kirsi Laakso (Dagmar)
1
min lukuaika
MR Sunnuntaibrunssi #12 Mats Nyström - markkinoija keskittyy pitkään juoksuun ja antaa tulosten puhua
3
min lukuaika
Marica Thorén
Home
/
Authors
/
Marica Thorén
Blogit
Asiakas, joka katosi
Asiakastyöstä asiaa. Lue pohdintoja, markkinoinnin kentällä tehtävästä asiakastyöstä tästä!
Marica Thorén
14.6.2019
3
min lukuaika
Blogit
Mediamyyjä on markkinointiekosysteemin väärin ymmärretty pahnan pohjimmainen
Markkinointiekosysteemissä mediamyyjä unohdetaan, tai ainakin häntä pidetään välttämättömänä pahana – pahnan pohjimmaisena
Marica Thorén
8.5.2019
3
min lukuaika
Blogit
Median ja mediatoimiston yhteistyö - ennakkoluulot silppuriin ja kohti yhteisiä tavoitteita
Kuinka pöllyttää median ja mediatoimiston yhteistyötä ja saada se toimimaan paremmin? Lue tämä blogi, ja oivalla uutta!
Marica Thorén
8.3.2018
3
min lukuaika
Blogit
Markkinoinnin pimppi ja penis
Kirjoittaja pohtii, miten markkinoinnin alalle tarvitaan rohkaiseva kurssi, jotta puhuisimme alalla oikein termein, ja arvostavasti työstämme.
Marica Thorén
4
min lukuaika
Previous
3 / 3
Kirjoittaja
Marica Thorén
CEO, Head of Partnerships
Kategoriat
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Aiheet
Aamukahviseura
Asiakaskokemus
Asiakasymmärrys
B2B
Brändi
Budjetointi
Data
Digitaalinen markkinointi
Hakukoneoptimointi
Hinnoittelu
Insight
Inspiraatio
Jaksaminen ja hyvinvointi
Johtaminen
Kansainvälisyys
Kipinävuoro
Kohdentaminen
Koulutus
Kriisiviestintä
Kumppaniblogi
Lainsäädäntö
Luovuus
Mainonta
MarkkinointiMiks
MarkkinointiOpas
MarkkinointiTreffit
Markkinointiteknologia
Media
Mikä on tärkeää?
Mittaaminen ja tavoitteet
MoT
Myynti
Oppiminen
PR
Palkkaus
Podcast ja audio
Rekrytointi
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Strategia
Suunnittelu
Tapahtuma
Teematilaisuus
Teknologia
Tekoäly
Televisio
Trendit
Tulevaisuus
Työelämä
Uutiset
Uutiskirjeet
Vaikuttajamarkkinointi
Vastuullisuus
Verkkokauppa
Verkkosivusto
Viestintä
Yhteistyö
Ympäristö
analytiikka
kasvumarkkinointi
kohderyhmäanalyysi
kumppanipodcast
sunnuntaibrunssi
Twitter
LinkedIn
Facebook
Instagram
YouTube