Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Oatlyn Luovan johtajan ulostulosta "En voisi ikinä olla CMO" (ajasta 1:44 alkaen), etätyö vs läsnätyö markkinoinnin alalla (17:07) sekä mitä järkeä on tekoälyvaikuttajissa (31:57).
Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina bränditoimisto Wörksin Jarno Varis sekä tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin:
1)www.marketingweek.com/oatly-creative-no-cmo/
2)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…kenteleekin
3)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…-mu-kolumni
yle.fi/a/74-20078273?utm_sou…utm_campaign=ylefiapp
Kuuntele jakso, ja kerro meille mitä mieltä olit!
------------
Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.
Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.