Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Oatlyn Luovan johtajan ulostulosta "En voisi ikinä olla CMO" (ajasta 1:44 alkaen), etätyö vs läsnätyö markkinoinnin alalla (17:07) sekä mitä järkeä on tekoälyvaikuttajissa (31:57).

Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina bränditoimisto Wörksin Jarno Varis sekä tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta.

Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin:
1)www.marketingweek.com/oatly-creative-no-cmo/
2)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…kenteleekin
3)www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/…-mu-kolumni
yle.fi/a/74-20078273?utm_sou…utm_campaign=ylefiapp

Kuuntele jakso, ja kerro meille mitä mieltä olit!

------------

Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.

Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.

Julkaistu 
21.3.2024
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.