Tässä Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Zalandon saamasta viherpesuun liittyvästä EU-komission päätöksestä, Lidlin etuohjelmasta sekä luovan tiimin toiminnasta ja rooleista.

Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina digimarkkinointitoimisto Grapevinen Johanna Lehtonen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin Jarno Varis.

Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin:
1) https://www.hs.fi/talous/art-2000010246714.html  https://www.hs.fi/talous/art-2000010249740.html
2) https://www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/lidlin-uudistettu-etuohjelma-ajoi-sovelluksen-latausmaarat-kasvuun
https://www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/kyselytutkimus-paljastaa-prismalla-ja-lidlilla-lojaaleimmat-asiakkaat
3) https://www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/toimiston-egosysteemi-pysyy-tasapainossa-kun-palkintosonnit-pidetaan-kurissa-ja-muutkin-lajit-saavat-tilaa-heidi-taina-mu-kolumni

Kuuntele jakso, ja kerro meille mitä mieltä olit! 

------------

Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.

Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.

Julkaistu 
29.2.2024
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.