Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan mediaympäristön merkityksestä Hyundain luopuessa mainostamisesta X:ssä (ajasta 2:20 alkaen), mainonnan esitestauksesta (15:50) sekä markkinoinnin sääntelystä niin alan sisäisillä kuin valtiojohtoisilla mekanismeilla (28:00).
Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä bränditoimisto Wörksin Jarno Varis.
Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin:
1)www.nbcnews.com/tech/tech-news/hy…atform-rcna148414
2)www.marketingweek.com/ritson-pre-tes…ng-no-brainer/
3)yle.fi/a/74-20084593 ja kauppakamari.fi/palvelut/mainonna…o/etsi-lausuntoa/ ja www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedo…noinnin-puutteista/
Kuuntele jakso, ja kerro meille mitä mieltä olit!
------------
Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.
Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.