Mikä on tärkeää? -podcastin ensimmäisessä jaksossa kyseenalaistetaan markkinoinnin perusteorioihin kuuluvaa STP-teoriaa, käydään läpi kansainvälisten "markkinointioraakkelien" ennustuksia vuodelle 2024 sekä jutellaan mistäpä muusta kuin tekoälystä.
Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Linkit podcastissa nostettuihin uutisiin:
- https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S096969892300317X?via%3Dihub#sec5
- https://www.marketingweek.com/start-stop-continue-2024/
- https://www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/yli-puolet-helsingin-seudun-yrityksista-hyotyy-jo-tekoalyn-kaytosta
Kuuntele jakso, ja kerro meille mitä mieltä olit!
------------
Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia.
Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.
Lisää
Podcast
-kategoriasta
Katso kaikki
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.