Kuinka omaa dataa rikastamalla rakennetaan aitoa asiakasymmärrystä?
Ja mitä oppia asiakkaista, joista ei tullutkaan asiakkaita?
Vieraina Taija Koskinen ja Mira Mäkiaho (Suomen Asiakastieto)
- Mitä: MK Aamukahviseura - virtuaalitilaisuus verkossa
- Milloin: Tiistaina 7.2.2023 klo 8.30-9.00
- Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
Kuinka organisaatioiden tulisi hyödyntää valtavaa asiakasdatamääräänsä tuloksekkaan asiakasymmärryksen aikaansaamiseksi? Miten otetaan ilo irti datamassan informaatiotulvasta? Miten dataa rikastamalla löydetään ostopersoonat ja päästään kiinni ostopolkuihin?
MK Aamukahviseura saa vieraakseen Taija Koskisen ja Mira Mäkiahon (Suomen Asiakastieto), jotka kertovat mitä tärkeää markkinoija voi oppia niiden asiakkaiden ostodatasta, joista ei tullutkaan asiakkaita. Taija ja Mira havainnollistavat sekä b2b että b2c case-esimerkkien kautta, kuinka omaa dataa rikastamalla rakennetaan aitoa asiakasymmärrystä.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Millaisesta tiedosta syntyy aito asiakasymmärrys?
- Miten dataa rikastamalla rakennetaan moniulotteisempia ostajapersoonia niin B2C- kuin B2B-puolella?
- Miten asiakasymmärrystä voidaan syventää ostamatta jättäneiden tai poistuvien asiakkaiden avulla?
Toivottavasti näemme sinut linjalla mukana, lämpimästi tervetuloa!
<< Voit katsoa tallenteen myös täällä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.