Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa opetellaan taistelemaan maksetun mainonnan laskevia huomioarvoja vastaan, pitämään puolia omasta palkasta ja onnistumaan kaupankäynnissä verkossa. Lisäksi: hae mukaan ennen tilaisuutta järjestettävään kriisiviestinnän simulaatiopeliin - treenataan yhdessä vaikuttavaa kriisiinhallintaa. Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Tampereelle! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on tutkinut jo useamman vuoden ajan myynnin ja markkinoinnin alan palkkoja. Tutkimusdatojen vertailusta käy ilmi, että markkinoinnin alan palkat ovat kehittyneet edellisvuodesta, ja kehitykseen on vaikuttanut etenkin henkilökohtainen sopiminen.
KUTSU Digmarit ry:n palkkasuosituksen läpikäyntiin. Mitä markkinoinnin alalla tienataan? Kuinka neuvottelen oikean palkan suhteessa työtehtäviini, ja mistä muista elementeistä kuin palkasta ammattilaisuuden arvo koostuu?
MarkkinointiKollektiivin raportti kertoo, että markkinoijia kuormittaa nykyisen työpaikan arjessa eritoten huono johtaminen ja pitkään jatkunut stressi. Itselleen sopimattomiin tai huonoihin oloihin ei kannata jäädä märehtimään – (työ)elämä on liian lyhyt sisältäpäin mädäntävälle arjelle. Kuinka varmistaa sujuva siirtyminen roolista toiseen markkinointialan sisällä? Tähän MarkkinointiKollektiivin Marica Thorén vinkkaa kaksi asiaa siirtymiä sujuvoittamaan.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n tuore palkkatutkimus osoitti melkoisen palkkaeron myynti- ja markkinointipainotteisten tehtävien välillä, kirjoittaa Samuli Myllyharju (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA) ja avaa tutkimuksen tuloksia.
Katso tallenteelta MarkkinointiKollektiivin ja Digmareiden Aamukahviseura palkkaspesiaali! Tunnin aikana puhutaan niin palkoista kuin myös laajemmin markkinoinnin alan työelämästä ja sen moninaisista ehdoista.
Ilmoittaudu mukaan MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen, jossa kurkistetaan markkinoinnin tulevaisuuteen teknologian ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten uudet teknologiat, metaversumi ja tekoäly näkyvät markkinoijan työpöydällä.