Millaisista kanavavalinnoista ja sisällöistä tuloksellinen B2B-markkinointi rakentuu? Katso tallenteelta, miten B2B-markkinointia tehdään tuloksellisesti ja tarkoituksenmukaisesti. Kuule millaisia vinkkejä alan asiantuntijat antavat erityisesti b2b-markkinoinnin kanavavalintoihin, sisältöjen strategiseen suunnitteluun ja testaamiseen sekä tavoitteiden kirkastamiseen.
Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
Kuule, miten tutuillakin tavoilla voidaan luoda kasvua ja rakentaa erottuvuutta kilpailijoista, kun vain pysähdytään hetkeksi miettimään asioita -sanonnan mukaisesti - laatikon ulkopuolelta.
KATSO TALLENNE: Mikä on natiivimainonnan rooli digimarkkinoinnin strategiassa, ja miten natiivimainonta otetaan osaksi digimarkkinoinnin kokonaisuutta? Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Readpeakin tilaisuudessa on tarjolla havainnollistavien case-esimerkkien kautta parhaat vinkit natiivimainonnan suunnitteluun ja toteutukseen
Koronaturhautuminen toi markkinoinnin ammattilaiset yhteen – syntyi pro bonona toteutettu kampanja suojautumisesta koronaa vastaan.
Lue kuinka MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet rakensivat kampanjan taisteluun koronaa vastaan yhteisen hyvän hengessä.
Usein mietitään miksi meillä Suomessa jää hienoja tuote- tai palveluinnovaatiota lähtötelineisiin. Itse tuotteen ominaisuuksia hinkataan viimeistä piirtoa asti, mutta kun kaupallistamisen aika koittaa, liiketoiminnan tavoitteet ja markkinoinnin panostukset eivät ole millään tapaa linjassa keskenään. Edelleen liian monissa yrityksissä on vahva uskomus valloillaan – riittää, että tuote ja jakelu on tikissä ja se myy itse itsensä. Näin toki ei ole.