Caseja ja vinkkejä markkinoinnin perinteisten keinojen uudenlaiseen käyttöön
Markkinoinnin perinteisiä keinoja ja työkaluja ei aina tarvitse korvata uusilla. Tutuillakin tavoilla voidaan luoda kasvua ja rakentaa erottuvuutta kilpailijoista, kun vain pysähdytään hetkeksi miettimään asioita -sanonnan mukaisesti - laatikon ulkopuolelta.
Selvitetään yhdessä, mitä syntyy, kun insightin ja luovuuden avulla löydetään uusia tapoja hyödyntää markkinoinnin perinteisiä keinoja. Tarjolla case-esimerkkejä erottuvista luovista konsepteista ja täysin poikkeavista toteutustavoista.
>> KATSO TALLENNE TÄÄLLÄ! <<
Osallistujien palautetta tilaisuudesta:
"Kaiken kaikkiaan tämän viikon parhaat kaksi tuntia."
"Hienot puheenvuorot, hyvät caset ja todella hyvä toteutus kokonaisuudessaan."
"Avarsi ajattelua!"
Tilaisuuden puheenvuorot:
Elämyksellisyyttä asiakaskohtaamisiin
Elämyksellisyys myymälä- ja asiakaskokemuksessa on monen tavoitteena. Joni Purola (ShopperScreen) osaa kertoa, kuinka hologrammi- ja projisointiteknologialla luodaan interaktiivisia, erottuvia asiakaselämyksiä. Asiakaskokemuskonseptoinnista kuullaan esimerkiksi case Elisa Kulman kautta.
Tuotekehitystä pelillistämällä
Pelillistäminen tarjoaa markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämiseen keinoja, joita ei aina edes tule ajatelleeksi. Max Söderholm (Leadfamly) kertoo kuinka pelillistämällä voidaan luoda syötteitä tuotekehitykseen, aktivoida yleisöä tapahtumissa tai seuloa rekrytessä parhaat kandidaatit. Case esimerkkejä on luvassa niin B2C- kuin B2B-liiketoiminnasta.
Tekoäly digikampanjoiden supersankarina
Mitä tapahtuu, jos tekoälyn annetaan ottaa digitaaliset kampanjat haltuunsa? Maria Kamlid (Amanda AI) pohtii, onko tekoälystä tullut supersankari, joka löytää oikeat kohderyhmät ja kanavat eri yrityksille kellontarkasti siellä missä niiden asiakkaat kulloinkin liikkuvat. Ja miten muuttuvat evästekäytännöt tähän vaikuttavat?
Erottuvuutta perinteiseen mediaan datan ja insightin avulla
Joni Kopisto (Sanoma) puheenvuorossa lähdetään ajelulle, ja kuullaan, kuinka case Renault Kulttuurikoeajo kampanja syntyi. Omalla toimialallaan poikkeuksellinen kampanja johdettiin dataan ja insightiin pohjaavasta luovasta konseptista, jolla aikaansaatiin erottuvuutta, myyntiä sekä tunnettuutta. Case muistuttaa, että myös perinteiseksi miellettyjä mediapinta-alaoja luovasti hyödyntymällä voi luoda täysin uutta!
Tilaisuudessa ajatuksia jakamassa:
- Joni Purola, ShopperScreen
- Max Söderholm, Leadfamly
- Maria Kamlid, Amanda AI
- Joni Kopisto, Sanoma
Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistaa ShopperScreen, Leadfamly, Amanda AI ja Sanoma.
Tilaisuus on veloitukseton ja kaikille avoin. Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.