Millaisista kanavavalinnoista ja sisällöistä tuloksellinen B2B-markkinointi rakentuu?
Tässä tilaisuudessa selvitetään, miten B2B-markkinointia tehdään tuloksellisesti ja tarkoituksenmukaisesti. Tule kuulemaan, millaisia vinkkejä alan asiantuntijat antavat erityisesti b2b-markkinoinnin kanavavalintoihin, sisältöjen strategiseen suunnitteluun ja testaamiseen sekä tavoitteiden kirkastamiseen.
Asiantuntijapuheenvuorojen jälkeen tilaisuudessa on paljon toivottu b2b-markkinoinnin paneelikeskustelu. Ilmoittautuessasi tilaisuuteen, on sinulla mahdollisuus jättää paneeliin ennakkokysymys - kerro, mihin sinua askarruttavaan teemaan voimme asiantuntijoiden kanssa tarttua, ja vaikuta tilaisuuden sisältöön!
>>KATSO TALLENNE TÄÄLTÄ! <<
Tilaisuuden puheenvuorot:
- Monikanavainen B2B-mainonta kriisissä? : Digitaalisen B2B-markkinoinnin historiassa ei ole koskaan ollut tällaista ajankohtaa, jolloin mainostajan olisi mahdollista saada näin helposti hyviä tuloksia, kuitenkaan täysin ymmärtämättä miksi. Juha Viherväs (Fonecta) tulee kertomaan millaisia vaaranpaikkoja monikanavaiseen B2B-mainontaan on muodostunut ja miten mainostaja voi pitää omasta ymmärryksestään kiinni.
- Strateginen sisällöntuotanto: B2B-markkinoinnin sisältöstrategian keskiössä ovat liiketoimintaa tukevat, mitattavat tavoitteet. Jonna Muurinen (Kuulu) avaa, mitä strateginen sisällöntuotanto on, ja kuinka eri kanavissa tulisi puhutella kohderyhmiä erityyppisten sisältöjen avulla. Oikeat kanavavalinnat tarvitsevat aina rinnalleen kanavaan räätälöidyn, oikeanlaisen sisällön.
- Natiivimainonta B2B markkinoinnin tukena: Kuinka laadukkaiden ja ajankohtaisten sisältöjen avulla voidaan tukea B2B markkinoinnin tavoitteita? Ville Veikkolainen (Readpeak) kertoo, millaiseen rooliin natiivimainonta kannattaa osana B2B markkinointia ottaa. Mikä rooli on sisällön ab-testaamisella esimerkiksi talousmedioissa? Kuinka natiivimainonta tukee omaa mediaa? Puheenvuorossa kuullaan myös B2B-natiivikampanjoiden esimerkkejä.
Tilaisuuden järjesti MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistivat Fonecta, Markkinointiviestintätoimisto Kuulu ja Readpeak. Tilaisuus on osallistujille maksuton.