Aihe:

Digitaalinen markkinointi

Podcast

MarkkinointiRadio 69: Google-mainonta kasvun ajurina, Oskari Ilomäki

Markkinointiradion aiheena on Google-mainonta kasvun ajurina, kun vieraaksemme saapuu verkkomyynnin ammattilainen Oskari Ilomäki Digizeriltä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Teematilaisuus 14.9.2022: TULOKSELLISTA B2B-MARKKINOINTIA - toimivimmat kanavat ja sisällöt -

Millaisista kanavavalinnoista ja sisällöistä tuloksellinen B2B-markkinointi rakentuu? Katso tallenteelta, miten B2B-markkinointia tehdään tuloksellisesti ja tarkoituksenmukaisesti. Kuule millaisia vinkkejä alan asiantuntijat antavat erityisesti b2b-markkinoinnin kanavavalintoihin, sisältöjen strategiseen suunnitteluun ja testaamiseen sekä tavoitteiden kirkastamiseen.
Koulutukset

*Haku päättynyt*: MK Koulutus PERSONOI JA KONVERTOI - Askelmerkit paremmin tulosta tekevälle verkkosivustolle

*Haku päättynyt* Hae Markkinointikollektiivin veloituksettomaan koulutukseen, jossa opit sekä teorian että käytännön tekemisen kautta, mitä hyötyä verkkosivujen interaktiivisesta sisällöstä on liiketoiminnalle. Koulutuksessa opit nostamaan verkkosivuston tuottavuutta luomalla toimivia, interaktiivisia konversiopisteitä.
Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Podcast

MarkkinointiRadio 65: Sanna Halttunen-Välimaa: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä

MarkkinointiRadiossa puhutaan datasta, kun vieraaksi saapuu Qurulta Sanna Halttunen-Välimaa. Sanna auttaa arjessaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoita tarkoituksenmukaisen datan hyödyntämisessä ja nyt Sanna jakaa parhaat vinkkinsä myös MarkkinointiRadion kuuntelijoille.
Tapahtumat

KATSOTALLENNE: MK  Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku

16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.