• Milloin: 16.3.2022 klo 14.00-16.00
  • Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
Suomalaiset käyttävät 45% enemmän rahaa verkkokauppaan kuin kaksi vuotta sitten.
Verkkokaupan parissa pärjäävät ne, jotka panostavat elinkaaren hallintaan ja markkinointiin!” 

- Verkkokauppaa käsittelevää uutisointia MarkkinointiUutisissa

Tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tiedossa on käytännön esimerkkejä ja onnistumistarinoita markkinoinnin asiantuntijoilta toiselle. Tätä et halua jättää välistä: ilmoittaudu heti mukaan!

Lähtölaskentana tilaisuudelle järjestetään MarkkinointiTreffit klo 13.00-13.30, jossa halukkaiden on mahdollisuus verkostoitua.

KATSO TALLENNE TÄÄLTÄ! >>

Tilaisuuden puheenvuorot: 

  • Reach- Act - Convert - Engage: Digitaalisen myynnin kokonaisuus ja sen eri osa-alueet
    Oskari Ilomäki (Digizer) johdattaa päivän aiheeseen muistuttamalla mistä kaikesta digitaalinen myynti koostuu. Kun digitaalisen asiakaspolun purkaa osiin, löytyvät kaikki ne kohtaamispisteet, joissa asiakasta tulisi osata oikealla tavalla johdattaa kohti ostoa, ja joissa satunnaiskävijästä saadaan kanta-asiakas.
  • Kuinka luoda kilpailuetua verkkokaupan asiakaskokemuksella? 
    Samuli Hokkanen (Crasman) kertoo, mitä asiakkaat odottavat verkko-ostamiselta vuonna 2022! Miten odotusten ylittäminen ja erinomainen asiakaskokemus toimivat kilpailuetuna verkkokaupassa? Samuli jakaa myös parhaimmat käytännön vinkkinsä verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamiseen.
  • Asiakasdatan kitkaton käyttö asiakasymmärryksessä ja kohdentamisessa
    Petri Vatanen (Sanoma) selvittää, miten asiakasdataa hyödynnetään paremman asiakasymmärryksen rakentamisessa kun tavoitteena on verkkokaupan kasvattaminen. Petri käy läpi, miten verkkokaupan markkinoinnissa kannattaa hyödyntää mukautettuja yleisöjä, ja mitä on hyvä huomioida evästemuutoksien johdosta mainonnan kohdentamisessa.
  • Asiakaspolkujen orkestrointi täydellisen asiakasymmärryksen pohjalta
    Matti Pylväs (Edita Prima) jakaa puheenvuorossaan parhaat oppinsa siitä, miten asiakasta voidaan ymmärtää reaaliaikaisen datan avulla ja tämän jälkeen ohjata oikeaan suuntaan optimoiduissa asikaspoluissa. Matti kertoo, miten varmistetaan, että asiakkaan kokemus on yhtä korkealaatuinen sekä ennen ostotapahtumaa että sen jälkeen, riippumatta siitä asioiko hän digikanavassa vai suoraan ihmisen kanssa esimerkiksi puhelimessa.

Ajatuksiaan jakamassa:

  • Oskari Ilomäki (Digizer)
  • Samuli Hokkanen (Crasman)
  • Petri Vatanen (Sanoma)
  • Matti Pylväs (Edita)

Iltapäivän aikataulu: 

  • klo 13-13.30 MarkkinointiTreffit
  • Klo 14:00 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot
  • Klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita ja Sanoma.

Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.  

KATSO TALLENNE TÄÄLTÄ! >>

Julkaistu 
16.2.2022
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.