MarkkinointiKollektiivi on yhteisö, joka tuo ammatillisen osaamisensa kehittämisestä kiinnostuneet markkinoinnin ammattilaiset, asiantuntijat ja opiskelijat yhteen. MarkkinointiKollektiivin tuotanto järjestää kaikille markkinoinnista kiinnostuneille teematilaisuuksia. Olet tervetullut tilaisuuksiin mukaan!
MarkkinointiKollektiivin unelmana on, että Suomessa tehdään maailman parasta markkinointia. Tätä unelmaa tavoittelemme tukemalla markkinoinnin alalla työskentelevien henkilöiden kompetenssia ja ammatillista hyvinvointia. Haluamme varmistaa, että kaikilla on mahdollisuus saada ajantasaista tietoa markkinoinnista, ja siksi MarkkinointiKollektiivin tilaisuudet ovat veloituksettomia ja kaikille avoimia.
Teematilaisuuksia kerran kuussa jo vuodesta 2017
MarkkinointiKollektiivin tuotannon kiitellyllä tapahtumatuotannon konseptilla on järjestetty markkinoinnin alan ammattilaisille kohtaamisia sekä tietoa tarjoavia tilaisuuksia niin livenä kuin webinaareina. Kesäkuusta 2017 alkaen MarkkinointiKollektiivin tuotanto on järjestänyt kuukausittain monipuolisesti eri markkinoinnin aiheiden ympärille koottuja teematilaisuuksia. Näihin tilaisuuksiin MarkkinointiKollektiivi on saanut asiantuntijapuhuheenvuoroja pitämään kumppaneitaan, jotka allekirjoittavat ajatuksen osaamisen ja oppien jakamisen merkityksestä markkinoinnin alan kehittymiseksi.
MarkkinointiKollektiivi haluaa omalta osaltaan demokratisoida alan tiedonjakoa, ja pitää huolen, että kaikilla on pääsy markkinoinnin uusimpien tiedon ja oppien äärelle. Tämän vuoksi kaikkie MarkkinointiKollektiivin tilaisuudet ovat osallistujille avoimia ja veloituksettomia - näin osallistuminen on mahdollista jokaiselle, riippumatta siitä onko tällä hetkellä työelämässä, tai tarjoaako nykyinen työnantaja rahallisia resursseja osallistua koulutuksiin tai alan tilaisuuksiin.
MK Teematilaisuus on alan ammattilaisille kuratoitu tietoisku
MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudet ovat paikka inspiroitua ja oppia uutta. Tilaisuuksissa on aina mielenkiintoisia puheenvuoroja useammalta alan ammattilaiselta koottuna yhden kiinnostavan teeman ympärille. MarkkinointiKollektiivi kuuntelee herkällä korvalla mitä trendejä markkinoinnin maailmassa nousee ja mitä MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet toivovat. Emme kuitenkaan unohda myöskään markkinoinnin perusasioita, joista kannattaa puhua yhtä lailla aina uudestaan ja uudestaan. MK Teematilaisuuksien aiheet ovat siis aina markkinoinnin ammmattilaisille valikoiden kuratoituja tietosikuja, joista oppii uutta ja saa kunnustusta työhönsä jokainen alalla oleva ammattilainen.
Seuraavassa MK teematilaisuudessa, 18. toukokuuta 2022, keskustellaan markkinoinnista laatikon ulkopuolelta. Markkinoinnin perinteisiä keinoja ja työkaluja ei aina tarvitse korvata uusilla: tutuillakin tavoilla voidaan luoda kasvua ja rakentaa erottuvuutta kilpailijoista, kun vain pysähdytään hetkeksi miettimään asioita -sanonnan mukaisesti - laatikon ulkopuolelta.
Tilaisuudessa selvitetään yhdessä mitä syntyy, kun insightin ja luovuuden avulla löydetään uusia tapoja hyödyntää markkinoinnin perinteisiä keinoja. Tapahtuman puheenvuorot tarjoavat case-esimerkkejä erottuvista luovista konsepteista ja täysin poikkeavista toteutustavoista.
Kaikkiin tilaisuuksiin ja niiden tallenteisiin pääset tutustumaan tästä.