Inbound, outbound.... Pois tieltä! Konversiot ovat ne, jotka näkyvät viivan alla.
Mitä konversio tarkoittaa, miten konversioita optimoidaan ja miksi se on juuri se taito, jota markkinoija tarvitsee juuri nyt - näitä asioita käydään läpi MK Konversiot kuntoon -koulutuksessa.
Nosta itsesi uudelle tasolle markkinoijana ja vaikuta aidosti siihen, mitä viivan alla näkyy.
MarkkinointiKollektiivi hakee nyt osallistujia MK Konversiot Kuntoon! -koulutukseen, jossa opit, mitä konversio-optimointi on, ja miten liidejä generoidaan tehokkaasti.
Lue lisää koulutuksesta alta, ja hae heti mukaan! Muistathan, että MarkkinointiKollektiivin koulutukset ovat niihin valituille osallistujille veloituksettomia.
KENELLE KOULUTUS ON TARKOITETTU?
Koulutus on tarkoitettu kaikille markkinoinnin asiantuntijoille, joiden tavoitteena on oppia konvertoimaan kävijät tehokkaasti liideiksi, ja jotka haluavat kehittää osaamistaan. Saat koulutuksesta eniten irti, mikäli sinulla on jo hyvä peruskäsitys ja pohja digitaalisesta markkinoinnista.
Koulutus on samalla hyvä mahdollisuus verkostoitua samanhenkisten alan ammattilaisten kanssa.
MIKSI KANNATTAA OSALLISTUA?
Tässä koulutuksessa opit:
- mitä konversio-optimoinnilla tarkoitetaan
- millainen on verkko-ostamisen anatomia, ja miten asiakkaan kulkuun voi vaikuttaa
- miten voit analysoida omia konversiopisteitä
- miten erilaisilla hypoteeseilla ja testauksella voit vaikuttaa konversioiden kehittymiseen
Kouluttajina toimivat konversioiden parissa päivittäin työskentelevät Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta sekä Petri Mertanen Mertanen Analyticsilta.
KOULUTUKSEN AJANKOHDAT
Koulutus järjestetään sekä etänä, että tilanteen salliessa viimeinen kerta Helsingissä. Varmistathan ennen hakemuksen täyttämistä, että koulutuspäivät sopivat sinulle:
- 13.10. klo 14-16 (etänä)
- 20.10. klo 14-16 (etänä)
- 27.10. klo 14-16 (rajoitusten salliessa Leadoon toimistolla Helsingissä)
HUOMIOITAVAA KOULUTUKSEEN HAETTAESSA
On äärimmäisen tärkeää, että sitoudut koulutusohjelmaan ja etäopetuskertoihin. Ohjelman jättäminen kesken tarkoittaa, että joku toinen Kollektiivilainen menettää mahdollisuutensa osallistumiseen.
MITEN HAKEA MUKAAN?
Hae koulutukseen täyttämällä hakemus Lyytissä viimeistään 22.9.2021 klo 23.59 mennessä.
Ilmoitamme koulutukseen mukaan valituille henkilökohtaisesti 24.9.2021 mennessä.
KOULUTUKSEN TARKEMPI SISÄLTÖ
ENSIMMÄINEN KOULUTUSKERTA
- Perusteoria konversio-optimoinnista
- B2B näkökulma - Miksi kävijän konvertointi liidiksi on tärkeää?
- eCom - Verkko-ostamisen anatomia: ostoputken ja ostamisen optimointi
- Oman tilanteen analyysi: Mistä konversiodatan analysoinnissa lähdetään liikkeelle, miten tehdään verkkosivuille heuristinen analyysi, millaisia käytössä olevia konversiopisteitä analysoidaan?
TOINEN KOULUTUSKERTA
- Hypoteesit ja testaaminen: Analyysien perusteella tehdyt hypoteesit käytäntöön ja testaukseen!
- Mitä kannattaa testata ja miten?
- Testaukseen käytettävät työkalut
- Tulosten tulkinta
KOLMAS KOULUTUSKERTA
- Opit jakoon ja networking
Koulutus on siihen valituille osallistujille maksuton. Koulutuksen mahdollistavat Leadoo Marketing Technologies sekä Mertanen Academy.
Lisätietoja koulutuksesta antaa MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa (Sanna-Kaisa@mkollektiivi.fi) sekä Liina (liina@mkollektiivi.fi).