MK Koulutus: MARKKINOINNIN MUUTOSLOIKKA
Kaipaisitko tukea markkinoinnin työkuorman vähentämiseen, crm-käyttöönottoon valmistautumiseen tai systemaattisen sisällöntuotantoprosessin rakentamiseen ad hocin tilalle? Tai apua jonkin markkinointityön muutoksen aloittamiseen ja läpivientiin omassa organisaatiossasi? Tämä koulutus on juuri sinulle!
Kram MarkOpsin asiantuntijat ovat rakentaneet erityisesti B2B-markkinoinnin ammattilaisia ajatellen neljän koulutuskerran kokonaisuuden, joka tähtää muutoksen onnistuneeseen läpivientiin. Koulutuksessa opit tunnistamaan muutoksen vaiheet, saat käyttöösi työkaluja, työtapoja ja vertaistukea muutoksen valmisteluun ja toteutukseen. Koulutus järjestetään lähivalmennuksena Helsingissä.
Tämä koulutus on erityisesti sinulle, jos
- olet B2B-markkinointivastuussa tai -tiimissä (hae rohkeasti mukaan myös muista markkinoinnin positioista)
- organisaatiossasi halutaan kehittää markkinointia
- organisaatiossasi on juuri alkanut / on alkamassa jokin markkinointiin ja markkinointityöhön liittyvä muutos
Muutos voi olla esimerkiksi
- uudenlaisen liidiprosessin rakentaminen yhdessä myynnin kanssa
- systemaattisen sisällöntuotantoprosessin rakentaminen ad hocin tilalle
- markkinoinnin työkuorman vähentäminen
- crm-käyttöönottoon valmistautuminen
- Edessäsi voi olla myös jokin muu liiketoiminnan muutos, johon haluat saada tukea. Esimerkiksi uuden markkinan avaaminen, siirtyminen tuotemyynnistä ratkaisumyyntiin tai uuden asiakaslähtöisen strategian toteuttaminen.
Koulutus on siihen valituille osallistujille maksuton. Koulutuksen mahdollistaa Kram MarkOps ja sen tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
KOULUTUKSEN TARKEMPI SISÄLTÖ:
- Koulutuskerta 1: Valmistelu: Lähtötilanne ja muutostavoitteen sanoittaminen. Kotitehtävät.
- Koulutuskerta 2: Toteutuksen askelmerkit ja numerot: Muutoksen perustelut ja pilkkominen avaintuloksiksi, ohjattu uusien työtapojen muotoilu. Kotitehtävät.
- Koulutuskerta 3: Uudet työtavat: Tehtävien purku, ohjattu uusien työtapojen muotoilu jatkuu.
- Koulutuskerta 4: Arki ja yhteistyö: Mekanismit, joilla varmistetaan, ettei muutoksen läpivieminen jää ainoastaan markkinoinnin harteille, vaan perustuu sisäiselle yhteistyölle; arjen standardit, joilla muutoksesta tulee pysyvä.
MIKSI KANNATTAA HAKEA MUKAAN KOULUTUKSEEN?
- Opit tunnistamaan muutoksen vaiheet
- Saat malleja ja työkaluja muutostyön eri vaiheisiin
- Saat valmiudet työtapojen muuttamiseen
- Saat tukea kouluttajilta oman organisaatiosi muutoksen läpiviemiseen
- Vertaistukea ja sparriapua muilta koulutukseen osallistujilta
Koulutuksen pääkouluttajana toimii Kram MarkOpsin Riina Jokinen.
KOULUTUKSEN AJANKOHDAT
Koulutus järjestetään Helsingissä. Varmistathan ennen koulutushakemuksen täyttämistä, että läsnäoloa vaativat koulutuspäivät sopivat sinulle:
- 6.9. klo 13-16
- 4.10. klo 13-16
- 1.11. klo 13-16
- 29.11. klo 13-16
Hae mukaan koulutukseen viimeistään 21.8.2022 klo 23.59 mennessä.
Lisätietoja koulutuksesta antaa MarkkinointiKollektiivin Liina (liina@mkollektiivi.fi)